1 Mart 2010 Pazartesi

"başkası olma kendin ol"


Geçmişimde bir Tarkanseverliğim yoktu.

Aynı şekilde bir antipatim de yoktu.

Ama işte ne zaman gözaltına alındı, mağdur oldu birden gözümün nuru oldu kendisi.

Aslında olmuş ama ben farketmemişim.

Ne zaman ki adliyeden çıkışını gördüm. ne zaman ki arabanın kenarına köşesine bir yere çıkıp hayranlarına öpücük gönderdi, ben o an orada olup Tarkannn diye bağırmak istedim.

Sebebi cinsiyet ayrımcılığı mı megastar ayrımcılığı mı bilinmez ama böyle de çifte standart insanı olup çıktım.

Böyle de birini harcar diğerini başımın tacı yaparım.

Ama yalan söylemem...

Tarkan; Ayşe Arman'a "pişmanım" temalı röportalar vermediği, rol model olmak için saçma sapan olaylara parmak basmadığı sürece artık canımın içidir...

Gariban edebiyatı yapmayıp, tez vakitte Amerikaya giderse de uçağının arkasından dökeceğim bir tas suyum illa ki olacaktır.

19 yorum:

kusburnu dedi ki...

hakkaten uyuşturucu satıyorsa -ki bence gerçek olma olasılığı var yani - ya da temin ediyorsa yine de gözünün nuru mudur? mağdur mağdurlar yarattığı müddetçe mağdur değildir bence..

malumafatrus dedi ki...

uyuşturucu satmadığını sadece uyuşturucu içtiğini düşünüyorum. Uyuşturucu sattığına düşünseydim pek tabi hissiyatlarım farklı olurdu.

( f ) ( k ) ( h ) dedi ki...

içtiğini ya da sattığını bilmiyorum ama sadece ünlü olduğu için hiçbir ceza almaz ise ya da en düşük cezayı alırsa işte o zaman söylicek iki çift lafım olur...

içmesi ya da satmasını geçiyorum dediğim gibi.. ama onu içecek kadar bulan biri eminim ki satacak kadar da bulur.. neyse tam anlamıyla bir aydınlasın hele şu olay, sonra bakarız diyorum..

mordred dedi ki...

zaten vurmuştur voliyi, satıp ne yapsın. içiyordur diye düşünüyorum, afiyet olsun.

not: hiç sevmem kendisini o ayrı

Fery... dedi ki...

Ben Tarkan'ı çok severim çıktığı ilk günden bugüne kadar da hep çok sevdim neden bilmem... Ama bu durum tahmin et deseler herkesin tahmin edeceği bir şeyken gün yüzüne çıktığında da ünlü olduğu için göz yumulacak aman hepsi içiyor denilecek bir şey değil zira uyuşturucu kullanmanın kendi içinde kaçınılmaz bir durumu var bugün kullanırsın yarın kullandırtırsın ve kim olursa olsun affı yok benim nezdimde... Üzgünüm Tarkan senin de yok :(

malumafatrus dedi ki...

niye başkasına kullandırtmak "must" oluyor bunu anlamadım. Bugüne kadar olduğu gibi kendi halinde takılamaz mı Tarkan?

Benim için sadece kendine zarar veriyorsa herkes istediğini yapabilir,fikriyatım bu yönde hakim bey.

varol döken dedi ki...

uyuşturucu kullanarak değil ama hayranlarına verdiği şu öpücükle bana zarar veriyor...

kokainden değil öpücükten içeri tıksınlar tarkan'ı!

varol döken dedi ki...

hamile kalmanın serbest kaldığı bir dünyada uyuşturucuyu yasaklamanın abesliğini de hala bu uyuşuk kafam almıyor...

ayrıca rakı varken hakkaten başka bir şeye gerek kalmıyor...

tarkan, seni rakı sofrasına çağırıyorum... masaya oturmadan öpücük atarsan şişeyi kafanda kırarım!

malumafatrus dedi ki...

Hamile kalmak, tercihen tek başına çocuk büyütmek konusuyla ilgili Azil'de çok şahane bir paragraf vardı, onu da bilahere kopyalayıp, tartışmaya açmak istiyordum zaten. Bu yorum sayesinde parmağıma ipi doladım.

Fery... dedi ki...

olmuyormuş işte öyle kendikendine zarar vermekle yetinemiyormuşsun zamanla çevreninde konuya dahil olması için hareket ediyor oluyormuşsun, öyleymiş işte.. hem bence böyle olmasa bile insanın kendine zarar vermesinin de desteklenmemesi gerekir...

varol döken dedi ki...

insanın kendine zarar vermesinin desteklenmemesi kadar kösteklenmemesi de gerekir...

eğer çevren istemediği konulara dahil olacak kadar çerçevesizse, o resmi isteyen alır istediği duvara asar zaten!

Fery... dedi ki...

hepimiz çok iradeliyiz maşallah hepimiz ardımıza dönüp baktığımızda hep kendi kararlarımızı yaşadık hiç kimselerden hiçbir şeyden etkilenmedik ....

Allah allah öyle mi oldu acaba...

Yaş faktörü var, sosyal kabullenme faktörü var, herkes senin kadar güçlü değil bu dünyada Varol Bey :)))

varol döken dedi ki...

ben ve irade mi? benim hayatım zaten diğer hayatlardan etkilenerek oluşturuldu:)

yaş faktörünü hesaba katmadım pek tabi, aklı baliğ olan insanlar adına konuşuyorum... sosyal kabullenmeyi ise kabullenemem... eğer kabullenilmek için kabul ediyorsan sana önerileni zaten kabullenmişsindir bu hayatta başına geleni...

elbette bütün kararlarımızı kendimiz almadık ama aldığımız her kararın sonucuna da katlandık... kimse kimseden etkilenmez demiyorum ama kimse kimseye de kolay kolay bir şeyi kabul ettirememeli...

not: varol bey'deki bey ile fery hanım eşit değil kabul etmiyorum, bey beni yaşlı hanım sizi kibar gösteriyor:)

Fery... dedi ki...

eğer kabullenilmek için kabul ediyorsan sana önerileni zaten kabullenmişsindir bu hayatta başına geleni...

kendimi Ezel izliyormuş da dayıyı dinliyormuş gibi hissettim, süper laf etmişsin ama sosyal kabullenme de yaş faktörü ile ilintili benim cümlemde bahsi geçen insan aklı baliğ olan değil henüz yerini belirleyememiş olan her türlü etkiye açık oradan oraya savrulmaya hazır olan...

Ben kişi ne yaşarsa yaşasın sonucunu taşır diye düşünürüm çünkü tamamına olmasa da çoğuna yine de insan kendisi karar verir o yüzden kimseye yaptığı yaşadığı şey için neden denmez... meli malı cümleler kurmak ideali aramaktır ama hayatta ideal var mdıır onu bilmiyorum evet hala bilmiyorum :)

kibar gösterdiğini düşünsen de boşver sen de bana hanım deme ben de sana bence bey demeyeyim :)

gel barışalım :P

benden bu kadar dedi ki...

kişi kendine zarar versin vermesin bence kabul edilebilecek bir şey değil.. bu yüzden içeriye tıkılmış olmasına sevindim, hemen harcarım adamı..
Türkiye azınlığı çevremizdeki insalardan oluştuğunu varsayarsak (ki öyle), örnek olabileceği kitleyi düşününce iyi de oldu bence.

bir de şu uyuşturucu kullananlarda haltı yedikten sonraki pişmanım beyanatlarına da hastayım... biriniz de çıkıp pişman değilim desin ya..

o değil de bir zamanlar cugili vardı n'oldu ona? :)

varol döken dedi ki...

aslında bunları yazarken kafamın içinde, gerideki düşünceler şunlar sanırım... o kadar şekilci bir şekilde yetiştiriliyoruz ki, figür olarak gördüklerimizin dediği her şeyi sorgusuz sualsiz kabulleniyoruz veya öyleymiş gibi göstermek zorunda bırakılıyoruz... evde anne-baba, okulda öğretmen, mahallenin abisi... en özgür yer olması gereken üniversiteler bile birinin diğerine bir ideoloji dayattırmaya çalıştığı vasat eğitim kurumları...

bütün bunlar varken, insanların aklı halihazırda binbir çeşit uyuşturucu ile donanmışken tarkan da bıraksın kendi evinde içsin diyorum ben... zaten oturduğu yerden tv izleyip tarkan'a özenenin de kafası başka uyuşturucularla dolmuştur, gerçeği ile bunlar arasında bir fark yoktur diye ekliyorum...

herkesin herkese bir şeyler kabul ettirmeye çalıştığı bu dünyada (bunları kabul et diye yazmıyorum ama:) insanlar öyle ya da böyle, kendini nasıl biliyorsa öyle özgür hissetsin diyorum...

tarkan'a, deniz seki'ye zerre saygım yok... ne yaptıklarını kabullendiler (öyle içtim pişmanım değil, ya içtim bu hayat benim, benden etkilenecek gençlerin de beynini ...) ne de gerçekten ceza çektiler... bu konuda yiğit karaahmet cezaevinden yazdığı mektupla hepsinden delikanlıdır nazarımda...

bunu okuyan gençler varsa, oğlum gidin spor yapın, mekik çekin, şınav çekin, adamın kafasını bozmayın!

not: barıştık, barıştık:)

malumafatrus dedi ki...

sayın felsefik okur; çok rica edeceğim en az şey yazdığım yazıların neden bu kadar çok yorum aldığını da bir ara irdeleyebilir misiniz?

Varol; genç olmasam da gittim spor yaptım, mekik çektim ama bir beceriksizlik vaktimde biri dese ki ya şu uyarıcıyı al kondisyon falan süper olur, dopinge kapılarımı bir güzel açarım. Spor da öyle şahane örnek değil diye uyarmak isterim.

varol döken dedi ki...

bu kadar çok yorum almasının sebebi, özgürlük ve insan nereye kadar özgür, bu sınırları kim çiziyor, hayatta gerçek olan nedir, doğru bildiğimiz şeyler gerçekten doğru mudura kadar uzanan geniş bir alanı kapsaması... ya da biz fery ile kapışırken (pardon tatlı tatlı tartışırken:) konular buralara kadar geldi...

spora gelince, herhalde gençliğe son örnek olacak adam benim ama yine de spor iyidir, en azından insanın takatini keser, öyle sizin gibi başka bir şey yapamayacak hale gelir:)

Fery... dedi ki...

diğer yazılarını önemsizleştirmeksizin söylüyorum bence bu blogdaki en önemli yazılardan biri bu o yüzden bunca yorum hakkıdır, ünlü olmak, kendine zarar vermek, çevreni etkilemek, rol model olmak, güçlü bir karaktere sahip olmak, bağımlılıklardan uzak durabilmek, kişisel özgürlük, sosyal duruş falan filan daha ne olsun...