10 Mart 2010 Çarşamba

"okula boşa gitmişim demek bir derste öğretti hayat"


Nihayetinde dahil olmaktan gayet bahtiyar olacağım bir grup buldum ve mucizeyi sizinle de paylaşmak istedim. ( oto kontrol gitti, yine her şeyi paylaşır oldum zaten)

Kimilerine göre gereksiz hassasiyetime benim gözümle bakanlara rast geldiğim için bu gece huzur içinde uyurum.

Ve tahmin edeceğiniz üzere bundan sonra daha sıklıkla bağyan değil kadın düzeltmesi yaparım.

www.bayandegilkadin.com sitesi de cümle aleme hayırlı olsun.

ps. başlık şarkısı Ver Elini- EG

8 yorum:

( f ) ( k ) ( h ) dedi ki...

kadınlar günü için yazdığın yazıdan sonra bunu bulmana sevindim :] hadi hayırlı olsun tün KADINLARA :]

kusburnu dedi ki...

aa süpermiş, en sinir olduğum şey bayan lafı şu hayatta. bir de bir kadına kadın dersin ve "kadın değil kız" diye düzeltir ya, ona deli oluyorum. böyle sitelerin artmasını umuyorum :)

varol döken dedi ki...

bence bayan takıntısı gayet gereksiz bir takıntı... sonuçla lafta değil ünlemde hata var... bağyaan diye bağıran ahlak bekçisi sesi başka, bay bayan ayrımı yapan reklamcı sesi başka:)

ayrıca kadın da ünlemine göre gayet çirkinleşebilir bu hayatta...

neden erkekler gününün kutlanmadığını daha iyi anlıyorum şimdi... bize öküz de deseniz beyefendi de deseniz ses etmeyiz çünkü biliriz ki aslında biz hepsisiyiz:)

kusburnu dedi ki...

bence öküzler yüzünden gayet de gerekli bir takıntı bağyan takıntısı.

malumafatrus dedi ki...

Bazı insanlar isimleri ve soyadları konusunda çok hassaslardır. Ft.ya isim isteyen kasiyeri bir güzel paylarlar bu sebeple. Ben şahane soyadımdan ötürü böyle şeylere çok aşinayım ve açıkcası ay şöyle demiş böyle demişe hiç takılmam.

Ben aradaki ğ'ye o kadar takılmıyorum, takıldığım nokta bayanın karşılığı bay'ken; erkeğin karşılığı kadın'ken, bir erkek bir kadın'ın bir erkek bir bayan olması. Her şeyim doğru bir bu yanlış değil ben sadece tüm yanlışları doğru yapmaya bu noktadan başlamak istiyorum:)) Bu fikirde ısrarcı olmaya ve kusburnu ile haklı mücadelemiz için dır dır etmeye de sonuna kadar devam edeceğiz.

Fery... dedi ki...

bayan sadece örenbayan da kullanılsın başka da bir yerde olmasın... Kadın işte...Kadın.. Kadınız biz...

kusburnu dedi ki...

hahaha, fery çok komiksin, bi anda gözümün önüne örenbayan amblemi geldi :)) örenkadın olmaz tabii :))

varol döken dedi ki...

kendimi 6 yaşımda annemin çay börek gününde içeri alınmayıp mutfakta yemek yerken hayal ettim...

- anne bayanlarla ne konuşuyorsunuz içerde?

- anneye bayan denilmez... konuşma sen böreğini ye!