31 Mart 2010 Çarşamba

"her delinin bir sebebi var"

5. ayın kapısına dayanmışken, 4 ayın sonundan bugüne pek bir şey değişmese de buyurun size aylık spor tarihçem;
  • İstikrara bayıldığımdan; yeteneksizliğim de kondisyonsuzluğum da 5 aydır mevcut seviyelerinden bir gıdım ödün vermediler.
  • Üst üste iki ders yapıp pestilim çıktığında bile canım patates kızartmasına meylettiği için (yemiyorum o ayrı) 5 ayda da şu kadar kilo verdim gibi bir beyanatım olamıyor ne yazık ki.
  • Bunun yerine beni sürekli görmeyenlerin "ne kadar zayıfladın" şeklinde şahane iltifatları ile kendimi motive ediyorum.
  • Bu spor işi bildiğin sabır işi, bunu da gün geçtikçe daha iyi anlıyorum.
  • Ama incecik bir kızın sürekli ve yoğun tempoyla her gün spor salonuna gelmesini bir türlü anlayamıyor, üstüne üstlük her şeyi becerebilmesinden ötürü de kendisine gıcık oluyorum.
  • Aydınlık havada spor salonu kalabalıklığı bile gözünüze pek batmıyor ki bu yüzden bahar iki kere hoş geldi. ( sebebin saatlerin ileri alınması olduğunu vurgulayacak ukalalara selam ederim)
  • Bizim spor salonunun olmazsa olmazlarından biri de fred perry çanta ki bu sebeple gayet güzel modelleri olsa bile tüm markaya karşı antipati duyuyorum.
  • Atom karınca gibi hazırlanıyor gibi görünsem de, etrafımda yapılan çoğu telefon konuşmasına da kişisel hastalık sebebiyle dahil oluyor ve sportif kadınların iç çamaşırı tercihleriyle beraber, gönül haritalarını da çıkartma yolunda ilerliyorum.
  • Değerli ev arkadaşım da bir spor fatihi olma yoluna girdi ki, mevcut durumda etrafımda bu kadar sportif olmasını mahalle baskısı, spor modası veyahut algıda seçicilik olarak adlandırabiliriz.
  • Bu koca koca markaların işine karışmak istemem ama sportif kıyafetlerin yapılırken; spor yapan insan terler felsefesini göz ardı ettiklerini düşünüyorum.
  • Niş'se bu pazarın nişi de budur diyerek, spordan kaytardığım vakit bile spor yazdığım için beynime oksijen gitmediğinden iyice emin oluyorum.
ps. başlık şarkısı Sopa- Hande Yener

4 yorum:

varol döken dedi ki...

spor salonlarında iç çamaşırı tercihleri ve nedenleri adı altında derin sosyolojik ve magazinik yazı istiyorum...

malumafatrus dedi ki...

"malumafatruş magazinin dibine batsın" kampanyasına bir son verirsen ben de işin sosyolojik kısmını ele atarım pek tabi Varol:)

amandaaman dedi ki...

sosyal tespitlere akmışız haha:)) sosyal tespitten çok ekonomik bi tespit belirtmek isterim, bilstore'dan fred perry'nin çok güzel modellerine ulaşabilirsin, kimseyle de pişti olmazsın merak etme :))

malumafatrus dedi ki...

bizim salonun yarısı o billstore'dan alınan fred perry çantaları ile doluyken, pişti olmama ihtimalinden emin miyiz?