11 Mart 2010 Perşembe

"hayat tekrarları sever, yeniden başlamayı"


  • İstatistiklere göre; metroya işten bir arkadaşımla beraber bineceğim vakit; metro 30 saniye bilemediniz 1 dakika içinde gelir. Eğer tek başıma isem, o metro ben merdivenlerdeyken gider, bu gerçek çok şükür hiçbir zaman şaşmaz.
  • Ne zaman bir stüdyo dersine şimdi çok yorulacağım, zaman da geçmez diye girmek istemeyip son anda oto kontrol kankam sayesinde derse girsem, zaman su gibi akıp geçer, ders çok eğlenceli olur, iyi ki kaçırmamışım dersi derim.
  • Heveslerim bezginlik ve yorgunlukla; bıkkınlıklarım ise genelde bir umutla sona erer ki, bu da hayatın feyk atmaktan hoşlanan nur cemali olarak da nitelendirilebilir.
  • Bir insan evladının Aşk-ı Memnu'yu izleyip, Nihal'in süper ötesi iticiliğine, Behlül'ün köpek suratlı oyunculuğuna yan gözle bile tanık olması için mazoşist olması lazım. Ve ben bu yüzden mazoşist de oldum sayın okur.
  • Moda diye şimdi de herkesin kafasına bir tavus kuşu konuyor. Ben bu modadan ziyade ayağa düşen kıyafetlerin, çantaların, şapkaların, küpe veyahut kolyelerin tercih edilme sebeplerinde "herkeste olma faktörü" ile "gerçekten güzel bulma" faktörünün genel toplam içindeki yüzdelerinin tespit edilmesin istiyorum. Devlet İstatistik Kurumu beni duyarsan, sana sesleniyorum.
  • Bir vakitler ezilenin yanında olacağım diye Demet Akalın tarafında yer aldığım için şimdi şimdi çok pişman oluyorum, bunu da beyan etmek istiyorum.
  • Zülfü Livaneli Gülay Avşar'dan sonra Mirgün Cabas ve Hakkı Devrim'e de laf edince bu işin sonunda; Mustafa'nın yapımcısı Can Dündar NTV'de çalışıyor diye böyle yapıyorlar demesini bekliyorum.
  • Mirgün Cabas demişken, google vasıtasıyla bloguma denk düşenlerin tahtı Müslüm Baba sayesinde sallantıda. Ne oldu ne bitti bilmiyorum ama 4 yıl önceki "aşk tesadüfleri sever, kader ayrılıkları" şarkısı bu ara google'da pek aranır oldu. O albümün şarkılarını kaybetmekte benim ayıbım oldu.
  • Bir de google'da bir şey ararken kendi bloguna denk düşme halleri var ki, o da artık başka bir yazının konusu oldu.
Bu yazıdan çıkartılmayacak sonuçlar:
  • Hala "tv izlemem", "türk dizisi izlemem" beyanatlarına dair fikriyatlarımdan bir yazı yazamadım ama spor adı altında süründüğümden bulduğum iki dakikada oradan buradan aklıma takılanları yazabiliyorum sadece. Belki bu hafta sonu bir sürü planım gibi bunu da başarabilirim.
ps. başlık şarkısının kime ait olduğu bu yazının içinde saklı.
ps.2 Resmimiz ise az biraz farklı bir adresten.

17 yorum:

Fery... dedi ki...

Ezel'i birlikte mi seyretsek Pazartesi???

malumafatrus dedi ki...

bizim eve olursa neden olmasın:))

Fery... dedi ki...

sizde izledik bu sefer bizde olsun...

( f ) ( k ) ( h ) dedi ki...

bari burada yapmayin su ezel muhabbetini!!

kusburnu dedi ki...

her perşembe ananeme yaptığımız ziyaretler neticesinde ben de mazoşist oldum sayın yazar.

Damla dedi ki...

bana gelinnnnnnnnn

kusburnu dedi ki...

cevap veriyorum: aşk tesadüfleri sever.

varol döken dedi ki...

sadakat, sevenle sevilen arasında görünmez bir kayış gibidir... sevilen ne kadar çekerse seven kayış kopmasın diye peşinden gelir...

varol döken dedi ki...

bunlardan 30 tane daha yazarsam ezel kadrosuna alırlar mı beni?

varol döken dedi ki...

kadrolu yorumculuk istiyorum!

Fery... dedi ki...

almadıkları kabahat :)

malumafatrus dedi ki...

(f)(k)(h) yorumuna istinaden ayrı bir yazı yazacağımdan,şimdilik sadece kendi bloğumda istediğim muhabbeti yapacağımı hatırlatmak isterim:)

Varol; ezeli bilmem ama writing to reach you'da haftada bir yazı yazmak şartıyla kadrolu yorumculuk teklifi ediyorum sana.

guvenek dedi ki...

simdi ben tv izlemiyor olusumdan kelli antipatik mi oluyorum :(

guvenek dedi ki...

bi de bloguna her goz atisimda kendi blogumu canlandirma hevesine kapilmakla birlikte yazamiyro yazamiyor yazamiyorum.

malumafatrus dedi ki...

tv izlememeyi antipatik bulmuyorum. Tv izliyorum ama türk dizisi izleyemiyorum şekerim tavrını antipatik buluyorum:)

guvenek dedi ki...

he bende o yok bak:) asmali konak ve ikinci bahar icin kafayi siyirdigim gunlerim oldu:)

varol döken dedi ki...

bir süper baba daha çektiler de izlemedik mi...

şartlara gelemem biliyorsun...

zaten her yazdığım yayınlandığına ve kimse de şikayet etmediğine göre bal gibi kadrolu yorumcuyum:)