24 Mart 2010 Çarşamba

"hayat neden şekil yapıyor?"


İsviçreli bilim adamlarından ricamdır; bir müsait zamanda insanların herkesi kendileştirme arzusuna bir çare bulsunlar. Artık sihirli bir iksir mi bulurlar, özel tedavi methodu mu geliştirirler bilmiyorum ama artık;

Birileri spora başladığında, herkese "ayy çok şahane bir şey düzenli spor yapmak" demesin ( gelinim sana söylüyorum, malumafatruş sen anla)

Birileri evlenir evlenmez, " ay çok şahane bir şey evlilik, siz de hiç beklemeyin" beyanatlarında bulunmasın,

Birileri metropolden kaçınca, "ayy büyük şehirlerde tükeniyorsun şekerim, yol yakınken sen de gel buralara" ısrarlarına girmesin,
Birileri diyete girdi diye, " ay bu saatte onlar yenir mi, mahvolursun" diyerek benim lokmalarıma göz dikmesin,

Birileri aptal diye, ben zeki olmaktan ödün vermek zorunda kalmayayım.

Birileri bencil diye, bizim hayatımızın kırmızı çizgileri ihlal edilmesin.

Ve birileri kendini kandırmak için bizi de kurban etmesin...

Bu yazıdan çıkartılmayacak sonuçlar;

Spora başladığım vakit kısa sürede sıkılırsın gitmezsin diyen değerli destekçilerimin, düzenli gitmeye başlayınca da "bırakırsan da çok fena kilo alırsın" diye moral vererek istikrarlarını korumaları gözlerimi yaşartıyor.

ps. başlık şarkısı Feridun Düzağaç- Hayat Neden Şekil Yapıyor?

9 yorum:

Aslı dedi ki...

Evet ya evet, kendileştirme hastalığı diye de isimlendirip, öyle bulsunlar tedaviyi.

varol döken dedi ki...

birileri zeki diye benim aptallığımdan vazgeçmemi beklemesin...

varol döken dedi ki...

birileri ayık diye benim sarhoşluğuma laf etmesin...

varol döken dedi ki...

birileri hayat her şeye rağmen çok güzel diyor diye dünyanın bu en büyük yalanını yememi hiç beklemesin...

farawaysoclose dedi ki...

"spor merkezi soyunma odasındaki çıplak hatunların dayanılmaz rahatlığı" ile bugün tanıştım. pek bir rahatsız oldum!!

malumafatrus dedi ki...

aslı; hastalığın ismine benim ismimden de bir parça eklememiz mümkün olur mu acaba:)Türk patent enstitüsüne bir danışayım ben en iyisi.

Faraway; o rahatlık yüzünden artık bakan kör oldum yemin ediyorum. Ama yine de iç çamaşırı sektöründen sonra estetik kliniklerine de danışmanlık verebilirim.

Varol, birinci maddeyi yaparım, ikinci maddeyi de yaparım ama üçüncü maddede ısrarcı olmam, hayat bana güzel der geçerim:)

Fery... dedi ki...

nesi güzel hayatın ya pazartesiden bu yana eve en erken 11 de geldim cumartesi pazar çalışıyorum pazartesi sabahın köründe ankaraya gidiyorum sonra yine çalış çalış çalış

her şeye rağmen hayat güzel mi, peeehhhh....

malumafatrus dedi ki...

fericim, valla bazen bana da afakanlar basıyor bu hayattan. Ama genel ortalamada birbirimizin varlığına katlanmayı öğrendiğimizden, sen de güzelsin be hayat deyip konuyu tatlıya bağlamakta fayda görüyorum.

Fery... dedi ki...

1 ay snr görüşelim bu bir ay benim tadım olmaz :P