4 Mart 2010 Perşembe

"geçmiş her gün hikayemdir"



  • Meşhur cinlerden biri gelip, bir dizi karakterini benim için gerçek yapacağını söyleseydi; sanırım tereddütsüz ilk adayım Nick Fallin'la Simon Baker olurdu. Türkiye sınırlarında ise Halim ( Canım Ailem) gerçeğe dönüşsün ve de çok mutlu olsun istiyorum.
  • Canım Ailem ekolünden Ezgi Mola ve Şebnem Bozoklu'yu da gün geçtikçe daha çok seviyor ve daha çok beğeniyorum.
  • Önümden yürüyen bir kadının kalçasına bakmaktansa ayakkabılarına bakmayı tercih ediyorum. Ve bir ayakkabı ne kadar şahane olursa olsun, altında etiketi kaldığı vakit kendilerinden leopar desenli her hangi bir model kadar nefret ediyorum.
  • Hele ki, Topshop'un indirim işareti olan kırmızı etiketlere ayakkabı altında bayılıyorum.
  • Sayısız beceriksizliklerimden biri de sağ gözümü tek başına kapatamayışımdır. Yani ben elaleme göz kırpmak için sadece sol gözümü kullanıyor ama bu konuda sanki çok yalnız da değilimdir diye düşünüyorum.
  • Dolgu taban denilen ayakkabı ( topuğu da ayrı olmayan) en güzel ayakta bile güzel durmayacak bir modeldir, ayakkabı modelleri belirlenirken bu gerçek göz ardı edilmesin istiyorum.

  • Kanyon'un en manasız mekanı Park Avenue'nun misyonunun Arto'nun başını sokacağı bir mekan olmaktan öteye gitmediğini düşünüyorum. Her akşam aynı saatte piyasaya hakim olmak için konumunu belirleyen Arto'yu da bu düzenli insan hallerinden ötürü tebrik ediyorum.
  • Spordaki beceriksizliğimin beni yıldırmaması için kendime karate kid'deki daniel san'ı örnek alıyorum. Bay Miagi türünden bir hoca bulup, rahatça boyayacak da bir duvar da bulursam "belki olur" umudum var. Yok o da olmazsa son ihtimal Eye of the Tiger'la kendimi sokaklara vururum.
  • O güne kadar spor öncesi burnuma sürdüğüm vicks, bundan ötürü kokain kullanıyor gibi görünen haliyet-i ruhum ( fazla tv izlemenin yan etkileri) ve ben yerlerde sürünmeye devam ederiz...
ps. Yol gözümü dağlıyor- Hayko Cepkin

9 yorum:

Fery... dedi ki...

ben de sol gözümü kırpamıyorum, ardımızda bıraktığımız 10 yılda bunu ilk defa konuşuyor olamayız değil mi :) çünkü benim tüm kamuoyu yoklamalarım yalnız olduğum sonucuna sürüklüyordu beni :))

malumafatrus dedi ki...

yok senin yalnız olman normal çünkü benim de tüm tanıdıklarım sağı kapatamazken, solu kapatabilenler...ikisini beraber kapatınca insan otomatikman cilveli mi olur acaba?

mordred dedi ki...

arkadaşlar çalışınca oluyor, ben bu işe yıllarımı verdim. sağdan soldan her türlü selektörü çakarım :)

varol döken dedi ki...

bunu okuyan her okurun istisnasız göz kırpma denemesi yaptığını ve bazılarının da karşısında insan olduğunu unutup ne oluyor ne kırpıyon gözünü cevabını aldıklarını biliyor muyuz?

hep beraber...

biliyoruuuuzzz...

varol döken dedi ki...

daniel-san iyiydi de çevresi kötüydü...

salonunu değiştir!

varol döken dedi ki...

herkes yakalanıyor da arto niye hala meydanlarda?

vick's kullanmak yasaklansın...

3 mesajı aynı anda veremeyen yorumcular kahrolsun...

ezgi mola da, şebnem bozoklu da garip aile de kendi çapında takılsın... bir statü olarak türk dizisi izlemeyenler birleşmesin, maçka parkında koşmaya devam etsin...

yoruldum...

kusburnu dedi ki...

ben de denedim itiraf ediyorum ve hem sağı hem solu ayrı ayrı kapayabiliyorum, aşmışım, oley! (karşımdakini yemişim, sabah beri ağzına yüzüne hapşuruyorum zaten, napsam normal karşılıyor, benden umudu kesti :))

malumafatrus dedi ki...

varol ve kusburnu vicksin ne zararını gördünüz siz Allah aşkına?

Cnbc-e star wars'dan sonra karate kid ve rocky serisini yayınlasın bence.

Bir statü aracı olarak Türk dizisi izleyenler önce kendileri hakkında yazacağım yazıyı beklesin, belki sonra bir çatı altında en azından bana karşı birleşme gereği duyabilirler...

farawaysoclose dedi ki...

karate kid serisi geçen haftalarda Kanal-1'de (ya da Kanaltürk) yayınlandı :)


mümkünse ben de bir adet Pacey istiyorum... yaşım daha da geçmeden!