16 Mart 2010 Salı

"dilinden düşürdün yarınları"



  • Bir restoran, bir cafe bulunmayan güzide semtimizde temizliğe gelecek bir kadın bulmak da ne yazık ki pek kolay değil. Evimizde oturup iki kuple temizlik yapmak zor geldiğinden, bir temizlikçi bulmak için epey enerji sarfettik. Tüm koldan tanıdıklarımızı da seferber ettik. Biri ütü yapmıyordu, biri geç geliyordu bu yüzden hiçbirimizi içimize sinmiyordu. Bir de bu konuda "bir ihtimal diye" sorduğunuz anda bile aslında kısmi söz kesiyorsunuz ki, biz bu anlamda birçok genç kızın da duyguları ile oynamış olduk. Bu satırları en nihayetine hayatımızın kadınını bulduk diye yazmıyorum ne yazık ki. Bir tanıdık vasıtası ile aradığımız kadının;" aslında hafta sonları gelmiyorum ama sizin için bir seferlik gelirim; zaten bu zamanda arada tanıdık birilerinin önerisi ( referansı ) olmadan temizliğe gitmek çok zor, x hanım sizden çok bahsetti, etti o yüzden gelirim" beyanatı bizi ters köşeye yatırdı. Evimizi teslim etmeyi düşündüğümüz kadının bizden referans istemesi, temizlik sektörünün epey gerisinde kaldığımızı yüzümüze bir güzel vurunca, ideali değil kötünün iyisini aramamız gerektiğini pekala idrak ettik.
  • Karaca tabak bıçak çatal seti, benim için Kanal d ile bütünleşmiş bir marka. Diğer büyük kanallarda da reklam veriyor olabilir emin değilim ama daha önce cnbc-e'de bir dizi sunmadığından eminim. Bu yüzden Karaca'nın sunduğu Chuck bana Türkçe seslendirilmiş Hereoes'u çağrıştırıyor.
  • Yavuz Bingöl'ü hiç görmesem, izlemesem, hakkında bir şey bilmesem sadece sesiyle kendisini çok sevebilirdim. Şimdi sesini gönül rahatlığı ile dinleyebilmek için kendisini görmekten itinayla kaçıyorum.
  • Justin Bieber kardeşimizin klibini nihayetinde dün itibariyle izledim ve benim için bir hayal gerçek oldu. Ama hala bu çocuk neden böyle bir fenomen haline geldi bunu araştırmak istemiyorum.
  • Ben eskiden de sıkı bir klip izleyicisi değildim ama artık hiçbir klibi izlemiyor, hiç radyo da dinlemiyorum. Yani twitter da olmasa Justin kardeşimizi tanımayacak, cümle aleme rezil olacaktım. Bu sebeple twitter'ın faydaları kısmına dünyadan bir haber almak faaliyetini ekleme gereksinimi duyuyorum.
  • Sevilay Yükselir ile Nazlı Ilıcak'ın kavgasında bir taraf olamayacak kadar taraf olduğumdan bu mahalle kavgasına dair iki kelamdan öte bir şey diyemiyorum.
  • Pelin Batu,Murat Bardakçı ve Tarihin Arka Odası muhabbeti de beni çok sıkıyor. Pelin Batu, o programda sayısız kez aşağılanmasına rağmen orada kalmayı mücadele etmek olarak adlediyorsa, kendisiyle mücadele anlayışlarımızın hiç örtüşmediğini düşünüyorum.
  • Kendimi tekrar etmek içinse 16 Mart tarihi itibariyle kar demeye utanmıyorsunuz diye meteorolojiye selam etmek istiyorum...
ps. başlık şarkısı Umut Kaya- Senin Gibi Olsun

18 yorum:

kusburnu dedi ki...

evimizde uçuşan topaklarla düzenli bir mücadele için iki haftada bir bize gelecek bir temizlikçiye ihtiyacımız var bizim de. ikimiz de düzgün tipleriz. düzenli gelirimiz, hobilerimiz var. şiddete eğilim sadece bende var, o da genelde iş yerinde bünyemde çoğalıyor, sonra geçiyor. referansımız olmasa da bizi sev, bize gel ey temizlikçi. helalinden 70 kağıt bayılayım sana.

Fery... dedi ki...

15 günde bir düzenli temizlikçisi olan biri olarak mutluluk budur diyorum her bir şeyi de yapıyor valla ellerine sağlık :)

varol döken dedi ki...

helalinden bir 70'lik (para değil şişeyle ne işim olur parayla:) bayılırsanız ben gelirim, ütü yapmam, bardak dışında da bulaşık yıkamam, gerçi bir 70lik daha açarsanız onları da yaparım ama ertesi gün yaptığımı inkar ederim... temizlik referansım burcumdur (burcu değil burç), hafta içi 24ten sonrası bana uygundur...

varol döken dedi ki...

pelin batu'nun yanındaki gözlüklü adam her gece pelin batu fantezisi kurup, kedi uzanamadığı ciğere benden izin alacaksın der mantığıyla çalışmıyorsa hiçbir şey bilmiyorum...

bu konuda pelin batu'yu da sempatik ve haklı buluyorum...

isterse onun evini temizliğe de giderim tarihin yapraklarının tozunu alırım...

varol döken dedi ki...

ve son olarak dünyanın gelmiş geçmiş en güzel kanalı cnbc-e...

malumafatrus dedi ki...

feri, sizin temizlikçi bize olmaz ama bari kusburnulara gelsin. Ben de kendisine şahidim, şiddet eğilimi sadece iş sınırlarında geçerli. Bana her daim agresif o ayrı:))

Varol; Erhan denilen tutucu tarihçi hakkındaki fikriyatlarına katılıyorum ama Pelin Batu'yu ne olacağına karar verememiş bir güzel kadından öte bir noktada malesef göremiyorum. ve o ses tonuyla (benimki çok şahane de) hiçbir insan evladını sempatik bulamam gibi de beylik laflar etmekten çekinmiyorum ki,çocuğum olursa bizatihi o ses tonuna sahip olsun:)

Fery... dedi ki...

olurrrr ayarlayalım :) ister misin Kuşburnu ? Bir de bunların ailede kadınların hepsi temizlikçi erkeklerin hepsi de kapıcı olduğundan benimki olmazsa başka biri olur dert etme sen :)

kusburnu dedi ki...

valla güvenilir biriyse isterim, hem yakınız seninle. kadının evi nerde ki? valla bir konuş kıızzzzzz.. :)))

Fery... dedi ki...

Bostancı'da oturuyorlar valla çok uygun sanki :)

bu konuda mailleşelim biz bi :)

varol döken dedi ki...

ne olur mailleşin ne olur konuşun bir yüz yüze gelin bir çay için bir bigudi sarın, kek yapın biz de yiyelim aaa ilice çığrından çıktınız ya...

malumafatrus dedi ki...

Varol, başbakanın kahvaltıları gibi bizde blog kahvaltıları yapmayı düşünüyoruz( feri ve kusburnu beni yalanlamayın hemen)

Kusburnu börekleri yapacak, ben kekleri feri de sarmaları. Bir de tabi çekirdek olacak ki muhabbetin tadına varalım.

ayrıca ben bigudilerim ile çok mutlu bir hayatı paylaştığımı da belirtmek isterim.

Fery... dedi ki...

ahahah bu isyanın üzerine kuşburnuna mail atacaktım ama buradan yazmak daha eğlenceli olacak :)

sevgili kuşburnu konuştum Maviş teyze ile pazartesi ve cumaları boşmuş size gelmekten mutluluk duyarmış seç hangi günü istersen başlasın haftaya :)

kusburnu dedi ki...

oley be feri!
anneme sorayım, sana yine aynen bu yazı üzerinden yorumla gün bilgisini döneyim. bu cuma geçti artık, olursa haftaya pzt veya cuma olur di mi?
ben diyorum ki artık fwd mailleri de blog yorumları üzerinden yapalım. herşey tek yerde olsun. malumafatruşcum, ben de şu sıralar börek açmayı öğrenecektim sıra arkadaşımdan, isabet oldu bu gün olayı. ve ne zamandır çekirdek çekiyordu bu bünyeee.. oleyy..

Fery... dedi ki...

kuzum zaten bugün bende :) sana haftaya başlayacak artık, karar ver gün içinde arayıp söyleyelim sonra ben aradan çekilirim sen adres neyim tarif edersin :)

öperim, fery...

kusburnu dedi ki...

fericim, pazartesi uygun bana, haftaya pazartesi gelebilir, ayın 22sinde. istersen bundan sonrasını mailleşelim, blogçu devrik muhalif kovacak yoksam bizi. :)

Adsız dedi ki...

Değerli kusburnu; kabul etmek istemesen de belirtmekte fayda görüyorum; ben yorum falan yazamıyorum:)) Siz at koştursanız da sadece okurum burada o kadar, kaldı ki at koşturabilirsiniz yani benden size sınırsız izin..

Ayrıca kendinizi evinizde gibi rahat hissedip, böyle önemli konuları bu blogda konuşuyorsanız; buna ben değil Varol delirsin.

Yakında dün akşam şöyle bir yemek yaptım ama baharatı fazla olmuşa döner mi konu sadece onu merak ediyorum.
imza:blog sahibesi

varol döken dedi ki...

delirecektim ama başım dönüyor, pazartesi ilk işim gelip delirmek olacak...

Fery... dedi ki...

bitti bitti Varol huzur bul :) çözdük bu konuyu :)