2 Mart 2010 Salı

"derinde değil bu ömür bul"



Sen kocaman üniversite ol, hala git aldatılmanın nedenini araştır, kadınlar aldatıldığında "aptalın tekiydi" zaten diyebilsin diye de "Aptal erkek aldatır" mealinde bilimsel araştırma sonuçları yayınla. Sonra da vay efendim araştırmalar için yeterli bütçe sağlanamıyormuş. Sağlanmaz tabi... Ben sermayedar olsam, bana 3 yıllık araştırmamız ( sizin de bu kadar paranız) sonucu böyle bir kanıya vardık sanki derse; ilim irfan insanı dinlemez gerçekten kapıdan değil bacadan kovarım.

Şimdi söz konusu bu üniversiteden mezun olsanız siz, sizin içinvay efendim ne iyi üniversitelerde okumuş çocuk derler. Oysa ki bakıyoruz, çocuk gitmiş orada aldatmanın matematiğini inceliyor. Hayır bunu öğrenmek bize ne katıcak asıl onu merak ediyorum. Aldatılmamak için IQ testi mi yaptıracaksınız ilişki öncesi. Ya da düşük zekalının birine gönlünüzü kaptırınca, aldatılmamak için zekasını yükseltici kurslara mı gideceksiniz? Bu verinin hayatımıza etkisi hangi yönde olacak bana bunu söylerin Mr. Smith'ler.


Bilim adamlarından ricam böyle hadiseleri gönül dostlarına, gazetelerin kalp doktorlarına bırakmaları ve daha aklı evvel konuları araştırmaları. Araştırma konuları konusunda da öneriler sundum vakti zamanıda, bi zahmet blogumda araştırıp bulsunlar.

"Araştırmacılar zeki kadınların sadık kalma olasılığının daha yüksek olup olmadığı konusundaysa herhangi bir kanıt bulamadı. " cümlesini ise zeki kadın mı bulamadılar, zeki ve sadık kadın mı bulamadılar diye de ayrıca aydılantılmak isterim.

ps. başlık şarkısı Hayko Cepkin- Sahibi Yok
ps.2. Resim için hala ve utanmadan adres vermeye devam ediyorum.

9 yorum:

Fery... dedi ki...

ya ne güzel meslekler var ben de bunu araştırsam çıksam baksam kim niye aldatıyor sevgilisini eşini çok güzel iş ya :)

varol döken dedi ki...

onu araştırana kadar keşke aslında aldatma diye bir şey olmadığını, insanlık tarihinin doğruları yanlış yanlışları doğru yaparak ve doğruları söylemeyi belli zümrelerin eline bırakarak sadece güç ve iktidar sevdasıyla ilerlediğini, bugün doğru bildiğimiz bütün temel olguların çok değil belli bir zaman sonra mutlak olarak yıkılacaklarını bulsalardı...

yaşasın cesur yeni dünya!

varol döken dedi ki...

bunları yazarak ideal aptal erkek portresi çiziyorum sanırım:)

varol döken dedi ki...

ama insan da en çok kendini aldatıyor bu konularda...

hşşş londralı sözüm sana, insan sadece kendini aldatır diye koyamadın mı oraya afili bir bitiriş?

al datlı ye!

malumafatrus dedi ki...

hem aldatma diye bir şey yok de, hem de insan en çok kendini aldatıyor de...alt benliklerin sayısı mı artıyor acaba?

kusburnu dedi ki...

bu vesileyle tüm blog yorumcularını tehlikeli oyunlara davet etmek istiyorum. benlik neymiş, alt benlik kimmiş bir görün. ahanda detay: http://www.tehlikelioyunlar.net

varol döken dedi ki...

ben oğuz atay'a bir türlü tutunamadım ya...

kusburnu dedi ki...

gel de tutun o halde, ben de tutunamadıydım, şimdi bırakamıyorum..

malumafatrus dedi ki...

beni yazın sayın kusburnu, cuma veya cumartesi artık bu hafta kesin geliyorum. ama sen de o 3 saat boyunca yanımda duracaksın değil mi?