10 Mart 2010 Çarşamba

"bıktım usandım suyun üstüne yazı yazmaktan"


Bir gün, haklı olduğumda ve hakkımı aradığımda vicdanım bundan rahatsız olmayacak,

Bir gün, spor adı altında bir şeyler yapmaya çalışırken kolumu veya bacağımı kıracağım,

Bir gün, birileri ardından atıp tutarken bu birileri düşük ses tonuma tanık olacaklar,

Bir gün, bütün burun kıvırdıklarımı yapar hale geleceğim,

Bir gün, aklımdan geçenleri karşımdakinin bilmemesinin normal olduğunu öğreneceğim,

Bir gün gelecek, sakin ve düzgün cümleler kurarak konuşmayı öğreneceğim,

Bir gün gelecek, kendi doğrularımın kendimle sınırlı olduğunu idrak edeceğim.

Bir gün gelecek, yürüdüğüm yolların anlamını daha iyi kavrayacağım.

O bir gün bir şekilde gelecek...

ps. Başlık şarkısı sal sensizliğini üstüme

4 yorum:

kusburnu dedi ki...

4. maddeye yakın gerçi ama ben de bi ek yapmak istiyorum. bir gün gelecek aile halkından kimin hangi davranışına sinir oluyorsam onu yapar hale geleceğim. hatta ufak ufak geliyorum bile.

varol döken dedi ki...

bir gün bütün dünya peşimden gelecek...

nereye olduğunu bulursam tabi:)

malumafatrus dedi ki...

kusburnu; bir de benim manyaklıklarımı yapmaya başlarsan otur ve derdine ağla derim.

Varol; sen şimdiden tarikatının müridlerini oluştur; sonra nereye gideceğini bulursun bence.

Fery... dedi ki...

bir gün gelecek aynaya baktığında anneni göreceksin...