6 Mart 2010 Cumartesi

"birden bir rüya başlar, meğer gerçek yokmuş"



  • Bugünkü D&R ziyaretimde müzik bölümünde yer alan çocuğun orta yaşı geçmiş bir müşteriye google'dan nasıl müzik indirebileceğini anlatışı, benim için mantığın çöktüğü vakittir. Diyelim ki bahsettiği siteler yasal bir şekilde müzik indirilen siteler ( ki değildi) çalıştığınız yer cd satan bir kurumken; bu öneri benim nezdimde ( bunu kelimeyi de kullanmadan olmaz) kendi ekmeği ile oynamanın sözlük karşılığıdır.
  • Tuba Büyüküstün'ü çok beğenmem, kendisinin yeni dizisindeki çingene rolünün üstesinden gelemediği gerçeğini göz ardı etmeme engel olmaz. O rolü kim oynasaydı başarılı olurdu bilmiyorum ama dizinin bana fazlasıyla Karagözlüm'ü andırdığını biliyorum.
  • Bununla tam ilişkili olmasa da, Charlize Theron'un Cani'si gibi bütün film boyunca çirkin olacak biri için güzel kadınların şişmanlayıp, film çekimlerinin yarısını makyaj masasında geçirmesini anlayamıyorum.

  • Cansel Elçin'i de birçok kez Tv dışında gördüğüm için kendisinin mevcut yakışıklılığını ve karizmasını tam olarak yansıtmadığını düşünüyorum.
  • Bu Kalp Seni Unutur mu için de beklenen son gerçekleşti ve dizi yayından kaldırıldı. Ama benim gibi hayal kırıklığına uğrayanlar için Bülent İnal'ın kopyası olan arkadaşımız sayesinde yeni bir vizyonla diziyi çekmek gibi gayemiz var. Ve dizi sektörünü çoğu yapımcıdan daha iyi tanıdığım için bu dizi hiçbir şekilde show tv veya star tv'da yayınlanmayacak.
  • Cuma günkü kalabalık Yufka organizasyonumuz da fery ilk tercihini beğenmediği için, başka bir yufka söylemişken yemeğin benim önüme konması; bugün yolda Kadınlar Günü için dağıtılan gül modelinde keke hayır dediğim de, dağatan kişinin ücretsiz bunlar demesi; insanların gözüne nasıl gözüküyorum acaba ben sorusunu epey derinlerden sorgulattı bana.
  • Bu yüzden de belki gri bir ayakkabım olursa, kendimi daha iyi ifade edebilirim diye düşündüm ve en nihayetinde gri spor ayakkabısı hedefime nail oldum.
  • Bu sebeple de başım da göğe kısmen erdiğinden; bugünkü soğuk hava ve yağan kar üzerine " mart kapıdan baktırır, kazma kürek yaktırır" türünden derin bir felsefeye girmeden sağ salim yazımı nihayete erdiriyorum.
ps. başlık şarkısı Ezginin Günlüğü- Konuştuk Bütün Gece

8 yorum:

kusburnu dedi ki...

tebrik ederim, demek alabildin sonunda spor ayakkabısı. cuma günü giy de görelim :)
gül şekilli kek de iyiymiş ya, alsaydın ben yerdim bir müsait zamanda. bugün kimse benim kadar yağmur yememiş, benim kadar üşümemiş ve benim kadar sümük üretmemiştir, bunu da iddia ediyorum. ey mart, yaktırmak zorunda mısın her haltı her yıl. neden çiçek açtı tüm ağaçlar, yazık değil mi? pembe pembe açan bu çiçeklere haa..

malumafatrus dedi ki...

ya ben de Ihlamur Kasrındaki muhteşeme ağaçları görüp çok üzüldüm ... ama onlar da her sene aynı şeye kanıyorlar, az biraz kendilerine gelip mantık yürütmeye başlasalar bu hüsran olmaz bence:)

farawaysoclose dedi ki...

ATV'nin her dizi öncesi Sabah gazetesindeki aynı balon haberlerle diziyi pazarlamaya çalışması çok berbat bir "pazarcı" haline geldiğini gösteriyor.

yok fragmanı bile dizinin kitabını best seller yapmış, yok ilk bölümden hayran kitleleri internetti inletmiş !! her dizide aynı cümleler, aynı üfürmeler. bakalım bu dizi tutacak mı?

malumafatrus dedi ki...

Günümüz medyasında artık tek kanal ve tek gazeteyle doğru haberi bulmak mümkün değil. Günaydın da atv'nin teletext'i gibi bir şey. Tabi diğer gazetelerin de ondan farkı var mı, ne yazık ki yok.

Bu arada Tomris giritlioğlu'nun diğer iki dizisi de yayından kaldırıldığından ( kasaba da 2 haftaya bitecekmiş) tüm umutları bu dizide olmalı. Ben hem beğenmez hem izleyebilirim, ama aynı kanalda Unutulmaz diye skandal ötesi bir dizi olduğundan bu dizinin tutması iyi bir şey mi olur kötü bir şey mi emin olamıyorum.

varol döken dedi ki...

sitenin yufka yürekli kadınlarına sesleniyorum...

yalancı mantı yapmayı bileniniz var mı?

maaş dolgun+yol+ssak (sınırsız soğuk alkol kullanımı) verilecektir...

tüm başvurular alenen yayınlanacaktır...

malumafatrus dedi ki...

ben mantının hasının nerede yapıldığını bilerim, yalancısı ile münasebetim olmaz:) ayrıca ne yufka yürekliliğimizi gördün ki sen bizim?

varol döken dedi ki...

yemek gelecek yerden övgü esirgenmez...

Fery... dedi ki...

mantı demeyin; zaman mekan tanımam her zaman yerim :)