1 Mart 2010 Pazartesi

"bir umudum var tut beni unutulur her şey zamanla"



  • Renault'unun son reklamı, Haluk Bilginer seslendirmesinin de etkisiyle ( keşke Türkiye'deki reklam seslendirmenlerinin sayısı 5'i geçse her reklamı o seslendirmese) kesinlikle son zamanlarda izlediğim en güzel otomotiv reklamı. Bunda Keane ve Everybody’s changing rolünü pek tabi göz ardı edemem.

  • Hürriyet Cumartesi eki ise en iyi pizzacıyı seçen jüride Tuğba Özay'ı eşi İtalyan olan manken diye tanımlayarak uzun zamandır gördüğüm en absürd tanımlamaya imza attı. Onların mantığıyla ince hamurlu yerine hala kalın hamurlu pizzayı sevmemin nedeni bir İtalyan'la evlenmemiş olmamdır.

  • Her akşam bir tartışma programından programına koşan Nazlı Ilıcak'ın Can Dündar'a ait sözleri Mevlana'nın diye yazmasını ise itiraf ediyorum ki öncelikle Can Ataklı veya Reha Muhtar'dan beklerdim. Bu arada ben gerçekten Nazlı Ilıcak evlensin evinin kadını olsun, yalnızlık korkusunu da yensin istiyorum.

  • Modadan anlamaz bir bünye olarak Vogue Türkiye'nin hayatımıza girişine dair pek laf edemem. Ama Hüseyin Çağlayan'ın "bence vöğg" demesine fevkalade deli olurum. Gurbetçilerini dışlayan (misal ben öyleyimdir) ama yurt dışında başarılı olduğu için sadece nüfus kağıdında Türk olanlara sahip çıkan milletimizle de ayrıca gurur duyarım.

  • Tv'nin meşhur Türk toplum ve ahlak yapısına verdiği zarardan ötürü, artık tv izlemek için ehliyet sahibi olunmalı gibi saçma sapan fikriyatlar geliyor aklıma. Söz konusu tv ehliyetini almak için aynı dizinin 3 bölümü ardarda izletilen seyirci ardından şuursuzca sorulardan oluşan bir teste tabi tutulabilir. Bihter kocasını aldattığı için ben de artık kocamı aldatmanın o kadar da kötü bir şey olmadığını düşünüyorum şıkkını işaretleyen seyirci ise 1 aydan 1 yıla kadar tv mahkumiyetine mahkum edilmelidir.

  • Jack Bauer de hayatımıza 9. günle geri dönüyor. Bu kadar orjinal bir fikir nasıl bu kadar berbat edilir, bir kahraman nasıl bu kadar yalama olur pek yakında göreceğiz. Jack Bauer daha kaç sefer bütün görevlerini bırakıp, sonra dünyayı kurtarmaya geri dönecek onu da yaşarak göreceğiz.

  • Aslında yakın vakitte Tv izlemek, dizi izlemek, Türk dizisi izlemek ve yabancı dizi izlemek arasındaki ayrımları içeren bir yazı yazmak istiyorum.

    Ben aslında hep çok şeyler yapmak istiyorum da, ....

ps. virgülden sonrası okurun hayal gücüne bırakılmıştır.

ps.2. Başlık şarkısı Hayko Cepkin- Sahibi Yok

12 yorum:

Fery... dedi ki...

blogumu sana açsam sen bir kaç yazı da oraya yazsan çok bi öksüz kaldı çok üzülüyorum :)

malumafatrus dedi ki...

sen fikri ver, ben yazarım tabi ama senin dilinin tadını veremeyeceğimden okurun burulabilir. Dahi anlamındaki de'yi hiç mevzu bahis etmiyorum bile.

varol döken dedi ki...

ben aslında hep çok şeyler yapmak istiyorum da, istediklerimi yapınca kaybolacaklarından ve bir daha bir şey istemeyecek olmamdan çok korkuyorum.

malumafatrus dedi ki...

ben daha çok istediklerimi yapamayacağımı biliyorum galiba... Yoksa bende istemenin sonu gelmez.

varol döken dedi ki...

bunu sana yazmıştım aslında ama galiba alt benliklerimden biri konuşmuş yine:)

Fery... dedi ki...

Varol başlığı vermiş hadi malumafatruşum yaz bir yazı ben dahi anlamındaki -de leri ayırır yayınlarım :)

varol döken dedi ki...

başlık sizeydi ama fery hanım, gülümsemeniz kadar tembelsiniz de!

Fery... dedi ki...

ya Varol valla nasıl kıskanıyorum malumafatrusu diyorum her gün milyon tane yazı yazıyor benim blog bir öksüz bir öksüz, yazcam inşallah :)

kusburnu dedi ki...

her öğlen tenefüsünde bir yazı yazmayı hedefle fericim, bazen işe yarıyor. bazen yaramıyor. bugün yazamadım ben misal, itoş sevmeye götürdü bu furuş beni, badi badi yürüyen dört tane itoşu uzaktan uzağa tiz tiz sevdim geldim. saat 1 olmuştu..

Fery... dedi ki...

denenebilir :)

malumafatrus dedi ki...

ben görevimi yaptım, yazımı yazdım, bundan sonrası artık fery'ye kalmış.

Söz veriyorum daha da mahalle baskısı yapmam:)

Fery... dedi ki...

ben de kendisini hem blogda blog aracılığı ile de buzzda yayınlamış bulunmaktayım emeği geçen herkese sonsuz teşekkür :) (bknz. malumafatrus ve Varol)