7 Mart 2010 Pazar

"bir şey değişmemiş, sanki daha dün"


Haftamın en'leri;

  • En büyük salaklık; bildiğin sarı bir takside "korsan bir taksi ile anlaşırsın ne olacak "şeklinde bir beyanatta bulunmam (taksiden atılmadık çok şükür)
  • En takdir edilesi kişisi; Ahududu ödüllerini almaya giden Sandra Bullock
  • En büyük utanç; Diyarbakır- Bursa maçı
  • En faydalı faaliyeti; Tehlikeli Oyunlar
  • En batsa üzülmem denilen sektör; inşaat
  • En beklenen ama yine de üzen karar; bu kalp seni unutur mu'nun yayından kaldırılması
  • En gereksiz reklamı; yine ve yeniden Türk Telekom reklamları
  • En komik karikatürü; Cihan Ceylan'ın yeni fenomeni Sami. ( Görüntü yok ama anlatırsam da karikatürü berbat hale getiririm bu yüzden size bir Uykusuz almanızı tavsiye edeceğim.)
  • En beceriksizi; yine ben
  • En az uyuyanı; vallahi o da ben
  • En manasız kitabı; Sıfırlamak- Yiğit Okur
  • En kötü şarkısı; Başbakanın sesinden "olur olur bal gibi olur" nağmeleri
  • En çabuk biteni; her zamanki gibi hafta sonu...
ps. başlık şarkısı EG- Eski günlerimiz

5 yorum:

varol döken dedi ki...

haftanın içi dışına çıksın!

bu kadar da ısrarcıyım...

barkinturan dedi ki...

"En batsa üzülmem denilen sektör; inşaat"

teessüf ederim... teessüf ederim...

( f ) ( k ) ( h ) dedi ki...

bir de buna haftanın en güzel tatlısını ekleyebilir miyim??

haftanın en güzel tatlısı 2 gün evde önce yaptığım künefedir! peyniri antakyadan gelmiş ellerimle kızartmışımdır. şerbeti tam kıvamındadır!

bilgilerinize arz ederim.

sundum başkanım!

malumafatrus dedi ki...

barkın senin aileni ve mesleğini tenzih ederek söylüyorum; ayrıca bilahere yazacağım gibi gerçekten çok haklı sebeplerim de var.
(f)(k)(h); sendeki yemek tutkusu nasıl bir haldir ben anlayamıyorum ya, bir insan evladı neden künefe yapar ki evinde? Ayrıca sufle yapabiliyor musun sufle, sen onu söyle bana?

Varol; bence de biz şu an haftanın içindeysek, hafta sonu da aslında, haftanın dışı olmalı. Ama o güzel iki günü dışlamaya benim gönlüm el vermez o ayrı.

Fery... dedi ki...

fareli köyün hayalcisi blog sahibinin sorusuna cevabın evet sufle yapabiliyorum ise, en kısa zamanda misafirin oluyorum bilesin :)