21 Mart 2010 Pazar

"belki sana yazarım uğradığım bir şehirden"


Ben bu hafta sonu;

Çok sevdiğim insanlara "iyi ki doğmuşsunuz" dedim...

Yine ve yeniden inciraltına kahvaltıya koştum...

Metrobüsün gözde büyüyen mesafeleri iki dakikaya indirişine bizzat şahit oldum...

Hava güzelken eve oturmak bu şehre haram, bunu tekrar anladım...

Güneşin tadını tembel bir kedi gibi çıkardım...

Yine ve yeniden sufle sufledir dedim...

Isınmadan evde spor yapmaya yeltenip, omzumu incittim...

Çok güzel bir haber alıp, pek bahtiyar oldum...

Tertemiz bir evin ve yapılmış ütülerin ( ve evet benim tarafımdan değil) keyfini sürdüm...

Az gezdim, galiba çok yedim...

Gün geceye eşitlenirken;

kendimi, akıp giden hayata eşitlemeye çalıştım...

ps. Başlık şarkısı Yüksek Sadakat- Aşk durdukça


4 yorum:

( f ) ( k ) ( h ) dedi ki...

bir gun icin baya bir aktif gordum seni' allah bozmasin efendim..

malumafatrus dedi ki...

benim haberim olmadan hafta sonu tek güne mi indi?

( f ) ( k ) ( h ) dedi ki...

yaa ne biliyim ben sadece pazar gunu icin diyorsun zannettim hemen de laf sok :)

hem birin ikinin lafini yapacaksan ver eneklerimi ben gidiyorum

Fery... dedi ki...

aldığın o güzel haber ne bakiim?

bizden ayrılıp kendini avrupa yakasına attıktan sonra bilesin ki biz yine çok keyifliydik, hıh :P