3 Mart 2010 Çarşamba

"Ayrılık yazıyor arkası yarınlarda"


bendeniz, bir yazarı okur ve sonrasında severim veya sevdiğimden okurum, okuduğumu da seversem daha çok bağlanırım. Ama yani sevmediğim bir yazarı sırf meraktan ve önyargılarımı yıkmak için de okumam sanırım. Misal Elif Şafak'ı sevmemek değil de antipatik bulmaktan ötürü hala okumamam da buna dayanır.

Bu yüzden yine ve yeniden; Ayşe Arman'ın Perihan Mağden beş para etmez ama iyi kitap yazıyor demesini bir olgunluk olarak algılayamıyorum.

Bir yazarı iyi yapan nediri bu sebeple yine sorguluyorum... Kaldı ki, burada yazarın kişiliğinden ziyade yazarın okura hakareti mevcut. Yani kitapta bu ve benzeri hakaretlerden oluşsa, merak edip okumasını anlarım da, bu şekil ve şartta gerçekleşen "iyi yazıyor beni ilgilendiren de sadece bu"tavrını idrak edemem.
Perihan Mağden'in beş para etmediği dünyada Ayşe Arman kaç para eder onu da ayrıca sorgularım.

ps. Perihan Mağden'i azıcık tanıyorsam, kendisi bugün köşe sahibi olsa; yazdığım bir kitabı Ayşe Arman'ın sevmesini istemem ben diyeceğini de fevkalade inanıyorum.

ps.2. içine düşen her cenin ölsün” diye beddua eden zatı muhteremi de ayrıca nefret kabiliyetinden ötürü tebrik ederim.

ps.3. başlık şarkısı yeni Gripin şarkısı; şarkıyı dinlemedim, başlığını bilmiyorum:) ama sözlerini feri'den aldığım için utanmadan başlık yapıyorum.

Kusburnu'na not: Bu kadar yazı yazmaya başladığımdan beri artık, dinlemediğim şarkıların da sözlerini yazdığımı itiraf ediyorum. Yani Hayko'yu da daha dinlemedim ama sözlerini çalıyorum.

10 yorum:

varol döken dedi ki...

sevmediğim insanları bile önyargısız değerlendirebilecek kadar ahlaki açıdan olgun bir kadınım ben mesajı bu...

ama değilsin ayşe, halis toprak ile sırıtarak verdiğin o pozdan beri değilsin...

Fery... dedi ki...

Sabahtan beri 456789098765 kez dinledim sanırım Gripin'in Durma Yağmur Durma'sını...

Ama hala hayalkırıklığım tavan yapmış durumda...

Emre Aydın ve Gripin'in çıkış parçalarının aynı olması beni hüsrana sürüklemiş olsa da şunu da söylemeden edemeyeceğim gerçekten güzel cover lamışlar orjinalini;

amme hizmeti yapıyor ve linkleri koyuyorum efendim :)

Emre Aydın-Beni Unutma http://www.youtube.com/watch?v=tFSL5WpvwJ0
Gripin - Durma Yağmur Durma http://www.youtube.com/watch?v=eQjwQIvsx3g
Haris Alexiou - Fevgo http://www.youtube.com/watch?v=JpLz--wCbTQ

varol döken dedi ki...

hiç kimse sezen aksu dahil haris alexiou gibi olamaz...

stinyamas, stin kardia mou...

Fery... dedi ki...

nokta

:)

Damla dedi ki...

butun yeni cikan damar sarkilari bulup size haber veren bi kisilik olarak-fery hanım sozum size- hakkımın yendıgını dusunuyorum hic benden soz eden filan yok

imza bu aralar ilgi ve sefkate muhtac damla :)

Fery... dedi ki...

minnettar insan : fery
minnettar olunan : damla

:)) hadi kuzum hadi dua etmeye devam, seviyorum ben seni :))

Damla dedi ki...

ayyy ayy efenim cok ıncesınız :)

haahaaa ediyom ediyomm

Damla dedi ki...

blog sahibesi de bana kus sanırsam hıc muhatap olmuyo benle :P

malumafatrus dedi ki...

ayy o ne demek Damla, aşkolsun:)) sadece şahane bir güneşe karşın çalışmaya ve gözlerimi açık tutmaya çalıştığımdan kafein kovasına koyuyorum kendimi şu anda. İlgiyse, ilginin de alasını sana sunabilirim. Dur ben bu konuda bir fery'ye danışayım:)

Tabi şu da var, yazının ana fikrinde söylediğimden çok, ps.de yazdığım, başlıkta yazdığım, bu yazıdan çıkartılmayacak sonuçta yazdığım konuya dair yorumlar yazılması bana bir yerlerde bir yanlış yaptırdığımı düşündürüyor bana...Şikayetçi olmuyor, aksine bütün deliler blogumda kendini buldu diye daha çok eğleniyorum.

Damla dedi ki...

canikom bence sence bi yanlislik yok biz toptan delirmisiz aynen senin dedigin gibi

herkes icini sana dokuyo :)

malum fery senede bir yazdigi icin ona ic dokmeyi beklersek ohoooooo