25 Mart 2010 Perşembe

"aynadaki hatta sudaki aksim bile kayıp"


Eski okur, "ay şu şarkı çok şahane, ben bu aralar hep bu şarkıyı dinliyorum yazılarımın ne kadar azaldığının canlı tanığıdır. Unkapanı'nın durumunun ne kadar vahim olduğunu buradan bile anlayabilirsiniz bence.
(şizofreni boyutunda vol. 87 kendini müzik otoritesi sanma)

Yakın zamanda Sakin'in Eksik Şarkı'yla bir flörtüm olsa da yeni albümün çıkacağı haberini bir türlü alamadığımdan, ilişkimiz pek uzun süreli olamadı.

Bu sabah ise ilk dinleyişte başka bir aşka tutuldum. Aşk sersemliğimden olsa gerek akşam D&R 'a gidip albüme bakmayı unuttum ama inşallah yarın Eflatun ve ilk albümü Cennette Bir Akşamüstü ile tanışabilirim. Tanışamazsak da youtube üzerinden platonik aşkımıza devam ederim.

Ama içimden bir ses karşılaştığımız vakit, güzel şeyler olacağını söylüyor. En azından Şarap beni buna fazlasıyla inandırıyor. Dinleyin aksini düşünüyorsanız; rica ediyorum susma hakkınızı kullanın:)

Eflatun'a dair elimde fazla bilgi olmadığından ve nostaljik şarkı yazısı yaptığımdan şarkının sözlerini de ekliyorum.


gökyüzünü kaybetmiş bir kuş gibi üzgün yorgun ve de kırgınım hayata
iğne atsalar yere düşmez tenhalarım var kalbimde
aynadaki hatta sudaki aksim bile kayıp

biz seninle bir salkımın iki aşık hüzünüyken
başka şişelerde şarap olmuşuz başka hayatlarda haram olmuşuz.
biz seninle bir denizin iki aşık balığıyken
başka sularda yüzüp durmuşuz başka kıyılara vurmuşuz.

Bu yazıdan çıkartılmayacak sonuç; size yazıya videoyu eklemeyi bilmediğimi söylemiş miydim ben?

söz konusu yazı; şarkı popüler olup misyonu tamamladıktan sonra blogdan (çünkü biliyorsunuz artık hissiyatlı şarkıların adresi space.im) space'e taşınır muhtemelen, bunun uyarısını da şimdiden yapayım.

1 yorum:

Fery... dedi ki...

çok beğendim özellikle ikinci yarısını, bir de klip şahane...