2 Şubat 2010 Salı

"yaşadığımızın adı nedir diye sormaktansa sana geldim"


Google baba sağolsun buraya karaladığım fikriyatlar, dedikodular, görüşler gün geliyor birilerinin sorularına cevap oluyor. Google analytics de sağolsun bana kim ne ararken ne bulmuş onu bir güzel ispiyonluyor.

Dedikodu seven kişiliğimi yeteri kadar afişe ettiğimden, bu analytics kısmından da yazı çıkarmamaya çalıştım bugüne kadar.

Bu sebeple

Mirgün Cabas evli mi?

Mirgün Cabas evlendi mi?

Mirgün Cabas eşcinsel mi?

Mirgün Cabas hayatı?

Mirgün Cabasın kızı?

Mirgün Cabas- Özge Fışkın

şeklinde aramalarla blogumu bulanları bugüne kadar ilan etmedim, hatta kendimi gizliden gizliye Mirgün Cabas'ın resmi web sitesi sandım.

Ama geçenlerde gördüğüm bir sorgu bana "oha ve yuh" dedirttiği için olaya bir parmak basmak istedim.

"Aslan burcu erkeği evliliğe nasıl ikna edilir?" sorusunu google'a soran sevgili araştırmacı insan; burçlara gayet inanıyorum evet ama yine de birini evliliğe ikna etmenin burca bağlı olduğunu da düşünmüyorum. Bunu google'a sorduracak şekil ve şartlar nasıl oluşur onu hiç tasavvur edemiyorum.

Bir erkeği evliliğe ikna etmek nedir yahu sorusunu ise tanımadığım bir insana olan saygımdan ötürü irdelemiyorum.

Google'a da bloguma güzin abla muamelesi yaptığı için ayrıca teessüf ediyorum.

ps. Karikatürün sahibi yazmıyordu bu sebeple kusuruma bakmasın lütfen.

ps.2. Başlık şarkısı Sana Geldim- Bülent Ortaçgil

6 yorum:

kusburnu dedi ki...

kendi analyticsime bakmayı akıl edebildim sayende ve şoka girdim.. acaip acaip şeylerle benim blogumu nasıl bulmuşlar bunlar, aklım almıyor. ulen google, var sende bi numara ama du bakalım :)

malumafatrus dedi ki...

malumafatrus, vizyonunuza vizyon katmaktan gurur duyan sayın kusburnu.

Bu arada kimlik bölünmesi mi yaşıyorsun sen, bana mı öyle geldi?

varol döken dedi ki...

bir aslan burcu erkeği evliliğe şöyle kolayca ikna edilebilir:

sen ne güzel evlenirsin be, süper baba olur senden, bir düğün yaparsın ooo milyonlar gelir, dillere destan olur, herkes eğlenmekten geberir, sen var ya bir balayı yaşarsın, anlatmakla bitmez, evinden mutluluk sözcükleri eksilmez, ideal eş, müşfik baba, dünyanın en tatlı dedesi olursun sen... bir evlensen...

:)

gülçin dedi ki...

ah yiğit özgür, nasıl tanımazsınız?

malumafatrus dedi ki...

her hafta Uykusuz alıyorum ama kapağı Uğur Gürsoy veya Umut Sarıkaya çizmediği sürece kimin çizdiğini bile anlayamıyorum:) Ne zaman bir delinin yer aldığı karikatür görsem ama o zaman otomatik olarak Yiğit Özgür tahminini yapabilirim.

Bu arada bilgi için teşekkür eder, blog rahatlığı için sizden ziyade sen şeklinde hitaptan daha mutlu olduğumu da belirtmek isterim.

Fery... dedi ki...

ben de bakmak istiyorum google analytics ime (bu nasıl bir iyeliktir ya ) nasıl bakacağım???