7 Şubat 2010 Pazar

"yas dediğin gizli sürer, devam eder hayat"


Ne kadar şuursuz ve ezik olursam olayım bazı takıntılarıma ilişkin haklı mücadelemi sonuna kadar götürmeye kararlıyım. Bu sebeple de bu blog artık aşağıdaki maddelere karşın savaşımın resmi sponsorudur, cümle aleme bilsin isterim.

  • Taksilerin kullandığı kavun esanslı araba kokularının üretimine son verilmesi,
  • Bayan diyenlerin dilinin tutulması,
  • Fotoğrafa resim diyenlerin, hiçbir güzel fotoğrafa sahip olmaması,
  • Spor ayakkabı üretiminde cinsiyet ayrımcılığı yapanların sponsor olduğu sporcuların adının seks skandalına karışması,
  • Kahvaltı ile birlikte ikram ettiği çaya saçma sapan rakamlar alan tüm mekanların batmasının gönüllü destekleyicisi olarak yapabileceğim en iyi protesto bu bloga 1 hafta yazı yazmamak olur ki, bu benim için de güzel bir terapi olabilir diye hissetmekteyim.
Ps. Yazıyı sayın kusburnu'na edite gönderdiğim vakit ama kendisi edit edilecek bir şey yok demiştir, bunu da kısmi edit bilgisi olarak sunmak isterim.

ps.2. Başlık şarkısı Işın Karaca- Uyanış
ps.3. Resmimiz de tam bu noktadan çalındı.

10 yorum:

varol döken dedi ki...

ben de kadınların bu bayan lafına takılmasına takılıyorum... 1. tekil hitaplar zordur her zaman... bazen hanımefendi sırıtır bazen bayan... yine de o kadar takılacak kadar bir şey değil bence...

ne diyem şakir mi diyem esprisini de sanırım bayanlar anlamayacaktır şimdi:)

malumafatrus dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
malumafatrus dedi ki...

sizin için dahi anlamındaki de neyse, benim için de bayan öyle:) bu bir.

etrafımda bu konuya takık başka bir hemcinsim yok bu iki.

şakir esprisi de çiçek abbas'tan diye düşünüyorum, farklı bir yere bağladıysan espriyi onu anlamadım itiraf edeyim.

Adsız dedi ki...

istanbulun kaldırımlarında, çıkrık çayına inen kaplumbaga misali ilerleyerek
bana hayatı zindan eden dörtlü teyze gruplarına da savaş açar mısın?

chn

varol döken dedi ki...

ben kadın redaktörümden azar yedim bu yüzden:)

bak şimdi kadın redaktör de çok acayip durdu... hemcins tanımlamak başlı başına bir ayrımcılık olduğu için oluyor bunlar... ama istersen seninle üstünde uzlaştığımız bir kelimeyi kullanabilirim... şakir olmaz ama:)

not: evet çiçek abbas'tan tabi ki...

Fery... dedi ki...

post u ben edit edebilir miyim :) ama yine de çok çok başarılı... ellerine sağlık...

hee bir de böyle bir protestoyu sen asla başaramazsın... Google reader kabusum benim :)

Seviyorum seni ;)

malumafatrus dedi ki...

nasıl yani sen kusburnunun editörlüğüne laf mı ediyorsun? böyle de nifak tohumu ekerim ortamlara haberin olsun:))

öncelikle mantı partilerden önce yenildi.

Ayrıca hafta sonu ayrı yazılıyro tdk neden kimse beni kaele almıyor beni?

1 hafta boyunca yazıları yaazar, hepsini 1 hafta sonra yayınlarım o zaman da kabusun olurum haberin olsun:))

malumafatrus dedi ki...

mantı kısmı başka bir yazının cevabı oldu, dikkatli okur dikkatsiz blog sahibinin ne dediğini anlar herhalde.

varol döken dedi ki...

hafta sonu ayrı... tdk'dan önce beni neden kaale almıyor kimse... oysa proust örneğini de vermiştim zamanında... illa anlaşılmaz anlaşılmaz cümleler mi kurayım 2 km uzunluğunda:)

okur da yeseydi o mantıdan aramazdı hangi sorunun cevabı nerde diye ama onun yerine okur papara yiyor, zılgıt yiyor müşterisinden:)

farawaysoclose dedi ki...

bağğğyan denmesine ben de sinir oluyorum ama malesef arada bu kelimeyi kullanmak durumunda kalıyorum :(
olmuyor işte, insanın dili dönmüyor, "bilmemne pozisyonu için kadın adaylar" filan cümlesi kurulmuyor işte, kadın kaba kaçıyor sanki direk cinsel kimliğine vurgu yapıyor, e kız da denmez çok komik!