26 Şubat 2010 Cuma

"özlediklerimi geri verin tekrar onlar özlenir"


malumafatruş spor salonunun bildirmeye devam ediyor;


  • Yıllar önce bir eşek şakasından mütevellit yeri öptüğüm birdirbir faaliyetine bugün spor kisvesi altında bir selam çaktım. Zaten bu yüzden yerlerde sürünüp maymun olmama rağmen hala 4 numaralı Ali'nin derslerine bayılıyorum.

  • Ocak'ta gelirler, Şubat’ta giderler dedik ama hala yeni üyelerin gelişi devam ediyor sayın okur. O salondan bakınca herkes ne kadar sağlıklı ulen diye düşünüyorsun, kendine bakıyorsun sağlık falan göremiyorsun tabi. Spor da bir yalanmış, gittim gördüm ama herşeye rağmen devam ediyor, kendimi dinç hissetmenin güzelliğini cebime atıyorum.

  • Kendimi dinç hissetsem de, 4 ayın sonunda hala bir adım kondisyon veya becerebilme yetisi edindiğimi de düşünmüyorum. Bunu da olası beceriksizliğime verip kanıksıyorum.

  • Bir şekilde alışacağımı sansam da spor salonundaki çıplaklık hallerine ise halen alışamıyorum. Hatta şöyle diyebilirim ki dün gördüğüm manzara sonrası lezbiyen olsam heteroseksülleği seçecek kadar kadın vücudundan nefret ediyorum.

  • Bu çektiğim çileyi de paraya dönüştürmek için iç çamaşırı firmalarına uygun bir ücrete danışmanlık verebileceğimi, her yaş ve meslek grubuna ait insanın iç çamaşırı tercihi hakkında artık uzman olduğumu da belirtmek istiyorum.

  • Kendilerini kas torbası yapmak için saçma sapan ağırlıklar kaldıran erkekler hala “insan değilsin oğlum sen, hayvansın” diye motive ediliyor. Bu motivasyon da salon, şehir ve kişi farketmeksizin değişmiyor, belirtmek istiyorum.

  • Oysa ki bana göre insan olmayan, rüzgarlı vakitte açarken zorlandığım kapıyı benden önce açıp arkasına bakmadan bırakan sonra da “pardon” diyen oluyor. Ama hayır kendisi öküz de değil, başka bir canlı türüdür.

  • Spordan sonra süslenmek artık normal gelmeye başladığından, salona inmeden önce süslenmek için vakit harcayanları harcıyorum ben ve salonların girişine karizmanızı da dolabınızda bırakın lütfen diye not asmak istiyorum.

  • Karizma demişken, spor salonundaki ultrakarizmatik (aslında bildiğiniz yakışıklı) yoga hocası yüzünden yoga geçmişimi unutup tekrar bir merhaba mı desem diye ciddi ciddi düşünüyorum.

  • En önemlisi de kişisel karar borsam da, 1 yıllık üyeliğim bitince yine devam eder miyim spora acaba sorusunu değerliyorum.

  • Eğer akşam mesaisi modelinden çıkar ve 3 gün gitmeyi vicdan azabı saymazsam olabilir, kafamı gözümü bir şekilde kırarsam da olamaz diye senaryolarımı geliştiriyor görüşümü şimdilik “elde tut” olarak yatırımcılara sunuyorum.

Ps. Uzun süredir spor yazmıyorum diye salonlardan kaytardığımı düşündüysen pek yanıldın bunu da kabul edersin artık sayın okur.

ps.2. resmimizin mahallesi belli.

ps.3. Başlık şarkısı Sıla- Özledim Onu

8 yorum:

( f ) ( k ) ( h ) dedi ki...

iç çamaşırı konusunda kendimi de başarılı sayıyorum.. hıhhhhh

her bulduğu victoria secret mağazısını allak bullak ede ede gezen biri olarak kendimde bu eksperiyınsı görmüyor değilim :) belirtmeden edemedim..

varol döken dedi ki...

sen böyle yazdıkça sporu neden özlemediğimi anlıyorum bir kez daha...

malu dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
malumafatrus dedi ki...

(f)(k)(h); yorumcularımızın özel hayatına girmemek için her bulduğun victoria secret mağazasında ne yaptığını sormuyorum. Ama şunu söyleyebilirim senin ürün gamını görüyorsun, ben ürünün müşteride vücut bulmuş halini. Yani tabi sen de müşteride vücut bulmuş halini görebilirsin ama inan bana benim kadar çok ve çeşitli olamaz.

Varol; butik bir spor salonu açmak gibi şahane hedeflerim de var. Ama herkes cv ile başvuracak ve bütün görüşmeler ben yapacağım. Üye sayısı da 100'ü geçemeyecek. ve her şey randevu ile olacak. Bak o zaman spor nasıl da özlenen bir şey olacak.

farawaysoclose dedi ki...

iflas eden spor salonumun yerine yenisi açıldı! bugün tekrar üye oldum. içerisi gıcır gıcır, tüm aletleri yenilemişler. lakin, salondaki tenhalığı görünce bunun da batmasından endişe duydum...
(neyseki daha para vermedim, birkaç ay ücretsiz deneme üyeliği verdiler :)) )

kusburnu dedi ki...

gittin baba ocağına, gittin ana kucağına, hemen yazı yazmayı unuttun..

malumafatrus dedi ki...

Faraway; Bir spor salonunun ününün yayılması 6 ayı bulur, ki yazın da yaklaştığını düşünürsek 6 aydan da kısa sürelerde tenhalıktan kalabalığa geçişiniz pek uzun sürmeyecektir bence.

Kusburnu; Yazı yazmayı unutmak ne mümkün, sadece teknolojik imkanlarım yazı yayınlamamı engel oluyor. Zaten tatil de göz açıp kapayıncaya kadar bitti gitti, ocağın sadece dumanı kaldı burnumda.

Fery... dedi ki...

dört ay mı benim için imkansızın başkalarının gerçeği olduğunu görmek içimi acıttı :) ben 4 ay düzenli spor yapsam kıyamet kopar herhalde :P