4 Şubat 2010 Perşembe

"kaçarım kalabalıktan yalnızlıktan dostumuz ölümden"


"Mutlu olmayı beklemiyorum. Mutluluk insanı mutsuzluğa karşı savunmasız bırakan tehlikeli bir tuzak."

Sadakat - İNci Aral

İnci Aral'ı çabuk okuyorum diye boşuna söylemedim. Kitap bitti, işkence bitti, sadece bir kuple daha çalıp çırpacağım satır kaldı, onları da uygun bir vakitte yazar hissiyatlı sorgulama halime bürünürüm.

ps. Başlık şarkısı Sessiz Eller- Teoman ( ama Ortaçgil sayesinde duydum, tanıdım hayran oldum ben bu şarkıya)
ps.2. resimlerin gayri resmi sponsoru ise aynı.

3 yorum:

Fery... dedi ki...

çok doğru ya... zamanın birinde bir yerde mutlu olmasaydık zamanın geri kalanında mutsuz olduğumuzu fark edemeyecektik...

ama artık çok geç sanırım...

malumafatrus dedi ki...

ya bir sen bir kusburnu, yaktınız beni bugünlerde. Hayata karşı baktığınız karamsar tablo haftaya geçecek ama ben de bu hissiyatları farketmeden içimde bir yerlere attığımdan, haftaya manasız bir depresyona düşücem, şimdiden faillerimi açıklayarak depresyonunuza vicdan azabı da eklemek istedim.

Fery... dedi ki...

eheheh sırayla :)