19 Şubat 2010 Cuma

"hayatta kaç kez yanılır insan?"


Değerli meteoroloji;

( direkt ilgilisine yazmıyorum ki diğer dünya kariyerimde bu beyanatlarım aleyhime kanıt olarak kullanılmasın)

Şubat'ın 19'unda biz sevgili kullarına böyle bir havayı bahşettiğin için pek tabi şükranlarımı sunarım sana ve senin nezdinde bütün emeği geçenlere.

Böyle ani ve güzel değişimlerin bünyesel ve ruhsal ayarlarımızı nasıl etkileyeceğini gayet iyi bildiğinden, bizimle oyun oynamak istiyorsun sanki diye de düşünüyorum.

Ve blöfünü de görüyor, oyuna varım diyorum.
Pilavdan dönenin kaşığı kırılsın...

diyanete not; blog aleminde işlenen günahların ceza listesini de benimle paylaşmanızı rica ediyorum.

Ps.1. başlık şarkısı; Kargo- Son Kez

ps.2. güzel kızımızın adresi.

6 yorum:

Fery... dedi ki...

Ankara bile müthişti inanmazsın...

malumafatrus dedi ki...

Hepi topu 3 seferlik Ankara ziyaretlerimin hiç birinde Ankara müthiş gözükmedi bana, ondan tasavvur edemedim dediğini:))

Zaten an itibariyle havanın ayarı yine bozuldu, güzellik falan kalmadı.

özkan dedi ki...

ankaranın nesi güzel olabilir ki

Fery... dedi ki...

hiçbir şeyi...

kusburnu dedi ki...

klişe olacak ama söylemeden edemeyeceğim; istanbula dönüşü güzel!

Fery... dedi ki...

bir tek o güzel ama rötarlar sayesinde onun da içine etti havayolları :((