4 Şubat 2010 Perşembe

"ellerinde ümitlerimiz var "



Fericim;

Her yazısını 5 dakikada bir yazan bünye olarak 30 dakikadır yazıyor, siliyor, siliyor yazamıyorum.

Aslında amacım gayet basitti. Ama dilime, aklıma, elime hep sıradan kelimeler geldi, derdimi anlatamadım.

Geçmişi deşsem 10 yılın içinden çıkamam, üzülürüm, seni de hüzünlendiririm diye ürktüm. Oysa ki haliyet-i ruhum nostaljiye fevkalade meyilli idi.

Bu noktada beynimin bir yerlerinde bir film şeridi de yavaş yavaş geçti. Olan, biten, değişen değişmeyenle baktım günlere.

Ama anladım ki amaçla yazı yazabilme yeteneğim uçup gitmiş.

Yani isterdim ki, mutlu şahane yaşlar dilerken afilli cümleler kurabileyim sana.

Yeni yaş depresyonundan bir an evvel kurtulman için sebep sunabileyim sana.

10 yılda her şeye rağmen bir şekilde yan yana ( karşı karşıya) olabilmenin güzelliğinden bahsedeyim sana.

Ama yapamadım işte...

Bu yüzden sadece ilan-ı kutlama yapabiliyor; nice mutlu, şahane yaş dönümleri diliyor ve tahmin edeceğin üzere favori şarkımı ithaf ediyorum sana.

Bülent Ersoy- Doğum günüm bana geldiğin gündür.

ps. ama başlık şarkısı Sezen Aksu- Çocuk

10 yorum:

Fery... dedi ki...

Saatler 00:00 ı gösterdiğinden bu yana çok güzel mesajlar aldım çok güzel konuşmalar yaptım süper süper bir pasta yedim ama inan bu post çok çok çok büyük bir sürpriz oldu bana :)) mesajınla zaten çok mutlu etmişken kat kat arttırdın yaşattığın mutluluğu... Geçmişe deyinmek, olanlar, olmayanlar, kalanlarla şimdiyi değerlendirmek hüzünlendirir kanımca ikimizi de ama değer değerdir hiçbir şey iz bile bırakmaz o büyük değerlerin üstünde o yüzden Tuğbişim her paylaşım sonsuz güzellikte bende sen hep birtanesin... Teşekkür etsem çok yavan kalır bana yaşattığın mutluluğun yanında o yüzden sen anla beni, ben kelimelere sığmaya çalışmayayım...

Fery... dedi ki...

bir de sen bu şarkısın benim için ne zaman dinlesem içimi titreten;

Herkes bir şey aldı götürdü benden
Kimi umutlarımı
Kimi inançlarımı
Kimi en güzel duygularımı

Sen başkalarına benzeme sakın
Hep böyle kal hep böyle kal
Hep cana yakın

Sen başkalarına benzeme sakın
Hep böyle kal
Hep böyle kal
Hep bana yakın

Herkes bir şeyler aldı götürdü benden
Kimi bugünlerimi
Kimi yarınlarımı
Kimi en güzel duygularımı

Sen başkalarına benzeme sakın
Hep böyle kal hep böyle kal
Hep cana yakın

Sen başkalarına benzeme sakın
Hep böyle kal
Hep böyle kal
Hep bana yakın

( f ) ( k ) ( h ) dedi ki...

bende önce yorum yapmış hanımefendinin doğum gününü bir de buradan kylayayım :) mutlu yıllar efendim, nice mutlu yaşlara..

Fery... dedi ki...

çok çok çok tşk ederim :)) iki blog iki ayrı yerden :))

kusburnu dedi ki...

anammm.. doğumgünü delisi malumafatrustan açık mektup mu bu gördüğüm :) benim bile tüylerim tiken tiken oldu okurken, eferim :)).. ve burdan da heppi de börtdey fericimm..

Fery... dedi ki...

valla öyle kuşburnu, googlereader da gördüğümde böyle duyguseline girdim valla :)

malumafatrus dedi ki...

bugünün happy world nutella day olması, seninle beraber doğumgünü olan ali'yi de düşününce şahane bir tesadüf bence. http://www.nutelladay.com/

varol döken dedi ki...

burç yorumlarınız da benden size küçük bir hediye olsun fery hanım:

http://www.zaytung.com/astrolojiarsiv.asp?pg=1

çok kral bir hediye olmadı ama ne yapalım:)

pek büyüdüğünüz söylenemez diye kapatırsak acaba ne dedi şimdi bu iyi mi dedi kötü mü dedi diye kendinizi yer misiniz:)

Fery... dedi ki...

nutelladay mi :) süper :))

Fery... dedi ki...

Öfkenize hakim olamayıp çevrenizdekilere karşı çok kırıcı şeyler söyleyeceksiniz. Ancak peltek olduğunuz için yine söyledikleriniz kulağa sevimli bir şey gibi gelecek...

Bugün şeker gibi bir insanım ben, hiçbir şey öfkelendiremez beni :))

Çok tşk ederim Varol :))