18 Şubat 2010 Perşembe

"dillere düşeceğiz seninle ille de biz düşeceğiz"


Bazı şeyleri ısrarla ve ısrarla yazmaya devam edeceğim.

İnsan evladı bir şekilde başına gelecekler çağırıyor galiba sayın okur. Hatta galibası yok kesin aklının kıyısından köşesinden geçen şey oluyor sayın okur. Bu yüzden düşündüğünüze dikkat edip ve sakata gelmeyin benim gibi şansız olan okur.

Hayat murphy ile hayalet AŞ mi kurdu bilemem ama kesin dalgasını geçiyor benimle.

Daha dün dudağı uçaklayan yöneticime, ya ben bu işin piriyim şunu şöyle bunu böyle yapın diye taktikleri verdikten sadece 16 saat sonra dudağımın uçuklaması, şaka değil de nedir Allah aşkına?

Acaba içimdeki kıskançlık halinin ayarı kaçtı, manasız her şeye heves etmeye mi başladı, milletin uçuğuna mı öykünüyorum ben şimdi?

Beynimde; ne zamandır uçuğum yok sorusu geçtikten bir gün sonra uçuğum patlamasın artık...

Ve dünya da bir zahmet biraz daha orjinal olsun ve kendini bu kadar tekerrür etmesin.


ps. Bu yazıyı okuyan ve derdimi anlamayan şu, bu, o yazıları da okusun derin hissiyatımı anlasın.
ps.2. başlık şarkısı Nazan Öncel- Dillere düşeceğiz
ps.3. Resmin gerçek adresi.

3 yorum:

Fery... dedi ki...

hikayenin kahramanı değişmedikçe değişen sadece zaman ve yan karakterler oluyor ben de buna inanıyorum :)

malumafatrus dedi ki...

kendinden kurtulamazsın diyorsun yani??

Fery... dedi ki...

aynen öyle...