26 Şubat 2010 Cuma

"dayanmak zormuş meğer sonu belli oyunlara"

malumafatruş ahlak masasından bildiriyor;



Deniz Seki'nin düz mantığıyla hareket edersek; kendisi evli bir erkekle ilişki yaşadığı için başına bunlar geldiğine göre; Tarkan da biseksüel olduğundan (Türk toplumunun meşhur ahlakı) mı başına bunlar geliyor?

Yoksa eski karizmasını kaybeden Tarkan'a böyle bir reklamı mı uygun gördüler? (Yine sormadan edemeyeceğim reklamın iyisi ve kötüsü olur mu?)

Deniz Seki bugün de Cuma namazına Eyüp Sultan'a gidip TArkan için dua eder mi?
Ayrıca bilmediğimden soruyorum yasalara göre uyuşturu içmek suç değil ama belli bir orandan fazlasını bulundurmak veya cümbür cemaat içmek mi suç?

Ve merak ediyorum, sırada ne var Sibel Can'ın fuhuştan gözaltına alınması mı?

ps. başlık şarkısı Yağmur- Teoman

4 yorum:

varol döken dedi ki...

acaba bir gün "çocukmatik masası ekipleri, evlerinde gizlice hamile kalan 4 kişiyi yakaladı, mağdurlar biz sadece bira içiyorduk, bu yanlış anlaşılma çözülecektir dedikten sonra göbekler gözlem altına alındı" diye bir haber okuyacak mıyım?

malumafatrus dedi ki...

bir ara korcan karar böyle uydurma haberlerden bir program yapıyordu yanılmıyorsam. tekrarı olursa neden olmasın:)

farawaysoclose dedi ki...

açıkcası Tarkan'ın kokain çekmesinin vatana millete ne gibi zararı olduğunu, narkotik polislerinin mesailerini neden Tarkan'a ayırdıklarını anlamakta zorluk çekiyorum.
memleketin doğusundan batısına tonlarca uyuşturucu akıyor, leblebi gibi extacy satışı var, narkotik Tarkan peşinde?!

malumafatrus dedi ki...

ben de şimdi Tarkan kokain içiyor diye onu örnek alıp kokaini merak edecek salakları anlamıyorum. Polisin her türünden nefret ettiğim için yaptıklarının iyi niyetli, sadece görev amaçlı olduğunu da pekala düşünmüyorum.