24 Şubat 2010 Çarşamba

"daha bunlar ne ki göreceklerin yanında, kalır ancak önsözüm"



Bir kariyer basamağı olarak; ünlü erkek zevceliği.

Aranan en birinci özellik; Presantable olmak.

Aranan diğer önemli özellik: 25 yaşın altında olmak.

Yapılması gerekenler; "Ben senin bildiğin kadınlardan değilim, çok farklıyım" imajını bir güzel cilalayıp, ünlümüze sunmak. Kız evi naz evi diyerek nikah defterine imzayı belirli engeller sonrasında atmak. Mutlu ve huzurlu aile yuvasının biricik mimarı, sosyetenin yeni gözbebeği olmak. Çocuk doğurmak, para bir köşede hazır olduğundan tüm konstrasyonu çocuğunun gelişimine ve kendi sınıf atlamasına adamak.

Ve en nihayetinde, sizlere ayrılan süre dolup da boşanma sözleşmesinin altına imza atma vakti gelince; cilayı çıkartıp gerçek yüzünüzü ünlümüze sunmak. Ben senin çocuğunun annesiyim, ama diğer çocuklarının annelerine benzemem diyerek; eski eş olmanın bedelini, onca yıl saçını süpürge etmenin bedelini bir güzel talep etmek.

Hayat müşterektir lafının suyunu çıkartarak, hiçliğin kariyerinde büyük bir adım atmak.
Not: İyi aile kızları tercih sebebidir.

ps.1. Sakın ola bu işte bir taraf olduğum ve o tarafın Mehmet Ali Erbil tarafı olduğu düşünülmesin. Eden bulurcu zihniyetim benimle beraber yola devam ediyor, ama adalet anlayışım da bu "zengin koca'yı sonuna kadar sömürme" halinde olan hemcinslerimden nefret ediyor.
ps.2. Başlık şarkısı Önsöz- Gülşen.

5 yorum:

Fery... dedi ki...

bir zamanlar Sedef diye bir kız vardı, bir zamanlar o kız sesli ya da sessiz bir şey demiştir, şimdi yaşanılanların adreslenmesi orayadır kanımca... bence de eden bulur... taraflardan biri beddua etse de etmese de... eden eninde sonunda bulur...

( f ) ( k ) ( h ) dedi ki...

hoooop ben geldim :)

yazıda şu 25 yaş sınırına takıldım.. sanırım doğru bir tespit.. yok yok çok doğru bi tespit! mesela bülent ersoy :) 23 ü geçerse almaz oldu.. :\

malumafatrus dedi ki...

Fericim, bence Sedef'ten de önce Nefise'nin ahı var hadisede. Yani tam bir domino etkisi aslında...

Hoşgeldin(f)(k)(h). Aslında ben yazıyı erkek ünlülerle evlenenler için yazmıştım ama düşününce Bülent Ersoy da bir noktadan konuya dahil olabilir:))

varol döken dedi ki...

ne istiyorsunuz şu bülent ersoy'dan ya... akıllıya 40 kere deli dersen delirir, valla delirttiniz kadınceğzi, yavruağzi...

farawaysoclose dedi ki...

bellekten gereksiz bir bilgi: M.A.Erbil'e bu son zevcesini Seda Sayan bulmuştu.
o değil de, Seda Sayan'ın yeni kocası kim olacak acep??? :D