7 Şubat 2010 Pazar

"çekip sağa inmesini de bilirim icabında"



  • Hızlı biten bir haftanın sonu da ne yazık ki aynı hızla geçiyor. Yani Pazartesi "bugün günlerden ne niye çalıyor ki bu alarm" sorgulaması yaptığınız vakitten, "vay anasını Cuma şimdi yarın" sevincini hissetmenize kadar geçen süre ne kadar kısaysa Cuma rehaveti ile Pazar depresyonu arasında gelip gitmeniz de aynı kısalıkta oluyor.
  • Bendeniz ömrümün bu fani ve kısa 2 gününü normal rutinimin epey dışında geçirdim. Kısmen şaşırtıcı, kısmen de eğlenceli olan bu vakitleri normal ben olsaydı, uzun uzun yazardı.
  • Ama bendeniz dün azıcık kişisel bir değerlendirme sonucunda sana günlük modundan biraz sıyrılıp, hayatsal gözlemler, dedikodular ıvırlar zıvırlar üzerine eğilmeye karar verdim. Bu sebeple de müsadenizle, şu an otokontrolüm ve ben hafta sonum üzerine birkaç laf edeceğiz.
  • Kahvaltıyı portakal suyu, kahve veya su ile yapanlardan biri olmayı gerçekten çok istiyorum. Aksi takdirde kaçınılmaz sonum olmayan servetimi de çay uğruna heba etmek olacak.
  • Tükürdüğümü yalamak konusunda ciddi pratik yapıyorum. Bir önceki yazıyı sağ duyum yazmış gibi utanmadan sıkılmadan hafta sonu bir AVm'ye de gittiğim için kendimle gurur duyuyorum.
  • Kişisel tarihim tekerrürü sevdiğinden olsa gerek, geçen sene aynı aynı hafta sonu yaşadıklarımın bir çoğu bu sene tekrarlandı diye düşündüm çoğunlukla. geçen seneki yazıya bakıp, hiç yanılmadığımı anladım.
  • Gece alemlerine de bir girdim pir girdim. O kadar alemci oldum ki bir 3 ay daha alemci olmam muhtemelen. Ama hayır geceye dair diğer detayları yazmayacağım, otokontrolüm çok kızıyor.
  • Yalnız dün köpeğini incelemekten kendisini geç farkettiğim Mirgün Cabas'ın peşinden Bebek Park'ında zıplaya zıplaya yürüme şaklabanlığıma ne yanımdakiler, ne de otokontrolüm engel olabildi. Ama hayır korkmayın gidip imzasını almadım, gidip köpeğini de sevmedim kış güneşinin tadını çıkarıp keyfime baktım.

Bu yazıdan çıkartılmayacak sonuçlar;

  • Tam bir sene önce küstüğümüz bir mekanla kısmen de olsa barıştığımız için haliyet-i ruhum rahatladı.
  • Kış güneşini sevmeyen insanı ben de sevemem, kıyamete kadar kapatırım kalbimi.
Ps. Resimlerimizden birisi bu adreste de, ilkinin adresinden pek emin olmadığım için yalan beyanatta bulunmak istemiyorum.

ps.2. Başlık şarkısı Gülşen- Bir An Gel

5 yorum:

kusburnu dedi ki...

nasıl bir haftasonu geçirdin, neler oluyor, insanı meraklandırmaya mı çalışıyorsun nedir arkadaşım furuşum..

malumafatrus dedi ki...

hafta sonunun ayrı yazıldığını burada, hafta sonumun detaylarını da mailde yazıyorum:)

kusburnu dedi ki...

hiç de bilem ayrı yazılmaz, kim demişş..

Adsız dedi ki...

Sen inme, otokontrolün insin..

chn

Fery... dedi ki...

haftasonunda bana sürpriz yaptılar o nasıldı bilmem de ben çocuklar gibi şendim :)) sonra mantı yedi, sonra bir başka doğumgününe daha gitti bir gecede bir sürü farklı mekan gezdi çok eğlendi bildiklerim bunlar :)