3 Şubat 2010 Çarşamba

"Bütün kadınların kafası karışıktır"


Yine her şeyden en son benim haberim oldu.



Az biraz önce kulağıma çalınsaydı haberi, yapma gitme derdim.


En azından Haberturk'e geçmesin isterdim.
( bildiğin fani ve kaprisli okur hali)


Ama biliyorum ki "Çürük domatesler içinden domates seçmek zorunda kalmak gibi bir şey yazılacak gazete bulmak."

Bu sebeple Ece Temelkuran'a yeni mücadele köşesinde şans ve sabır dilemekten başka bir şey gelmez elden.


Hadsiz hadsiz başarı dileyecek halim yok sonuçta.


3 yorum:

kusburnu dedi ki...

merak etme benim de şimdi senden sonra haberim oldu. nolmuş, ece habertürke mi geçiyormuş. ben valla sevdiğim yazar varsa gittiği gazeteyi,vs okumasam da yazılarını okuyorum. ya da sevdiğim gazetede sevmediğim yazarlar da bolca oluyor.. milliyetle habertürkün de çok aman aman bir farkı yok gözümde :)

Fery... dedi ki...

Ece Temelkuran Ece Temelkuran'dır... takipçisi her yerde takipçisidir... hayırlı olsun ne diyelim...

Esterhazy dedi ki...

aynen buyuk bi huzunle okudum haberi... haberturk ne yaa? ece temelkuran'in ne isi var orada? bu kadar aptal politikasi bi olan basin yayin grubu yani...olacak is degil.