5 Şubat 2010 Cuma

"ben irak diyarlara buyuk idealist tahminlere buyuk mucevher"


Gazetelerin arka sayfa uygulamasını, blogumda azıcık değiştirerek güzele kılıf bulma formatında devam ettirmek istiyorum.

Sabahın köründe Sıla klibi izlediğim için de soruyorum;

Sıla'yı boy, pos, göz, geniş omuz sahibi iken güzel yapmayan, yapamayan özellik nedir?

A- Boynu

B- Uzun Yüzü

C- İkisinin Birleşimi

D- Hiçbiri

E -Benim Güzelden Anlamazlığım.


ps. Kendisini müzik anlamında ( özellikle sözleriyle) çok beğenirim, bu anlamda da yiğidin hakkını öldürmeden yiğide vermek isterim.

ps.2. Başlık şarkısı sözleri Sıla'nın olduğu Boğaziçi

2 yorum:

varol döken dedi ki...

kamera açıları...

varol döken dedi ki...

bir de son klibinde en az 10 kere umut akyürek bu dedim, hatta adı sıla diye yazdıktan sonra bile yok yok umut akyürek dedim... bence ortak klip çeksinler, ekonomik olur kimse fark etmez...