21 Ocak 2010 Perşembe

"yanımda olmadın mı seni daha cok seviyorum"


Bugün itibariyle gözüme güzel gözüken ve ruhuma iyi gelenler;

Haklı bir özgüveni olanlar. ( her özgüven sahibini sevecek değilim herhalde)

Pek tabi ki zeki olanlar. ( kim kendinin aptal olduğunu 7/24 düşünür ki?)

Saygı meftumunu şekil şart farketmeksizin koruyanlar,

Sabırlılar ( imrendiklerim),

Etrafında olup bitenin farkında olanlar
(hem fiziksel anlamda hem de sosyolojik anlamda),

Pratik, hayatı kolaylaştıran insanlar,

Pazarlık gücü yüksek olanlar ( benim yerime pazarlık edebilenler)


Sizi yargılamayan, her kararınızda arkanızda durabilecek dostlar,


Kendisine yapılanı unutmayan ama kin meftumu ile de kendini yormayanlar,

Sahip olduklarının değerini her daim farkında olabilenler
(en azından büyük çoğunlukla)


Kimsenin kimseyi yargılayamayacağını öğrenmiş olanlar,


Hırslarının kurbanı olmayanlar,
Eleştiriyi gerçekten karşısındakinin iyiliği için yapanlar
( Aslan burcu olarak eleştirye tahammül göstermemi beklemiyorsunuz değil mi?)


Derdini sıkıntı rahatça ifade edenler,
( içine atanların patlamasından korkarım)


Hafızası güçlüler,
Negatif enerji saçmayan, pozitif bakma oranı daha yüksek olanlar,

Dakikler ve düzenliler,


Hayata dair bir amacı olanlar,


Ve bir de güzel gülenler
...
Bu yazıdan çıkartılmayacak sonuç;
  • Burada yazan her şeyi kendim yapmıyorum tabi çünkü kendimi sevmek için bir mazeret aramıyorum:)
ps.Çok yetenekli ve çok zayıfları istesem de pek sevemiyorum üzgünüm.
ps.2. Resimler bir süre buradan olabilir uyarmak isterim.
Ps.3. Başlık şarkısı Yaşar- Beş Dakika Bekle ki; bu şarkıyı ayrı bir yazı konusu yapmak gibi de bir gayem var.

3 yorum:

varol döken dedi ki...

bildiğin aslanı sana niye anlatıyorum bilmiyorum ama aslanım işte yazmadan duramıyorum:)

Haklı bir özgüveni olanlar. (özgüvenin bir hak olduğunu hiç düşünmemiştim, sen söyleyince sordum kendim sen kimsin de kendine bu kadar güveniyorsan lan dedim, sonra güldük kendi kendimize ben ile egom:)

Pek tabi ki zeki olanlar. (öğlen de bu konuyu konuştuk arkadaşla, kendini zeki zanneden herkes bir kere ondan habersizce kameraya alınmış görüntüsünü izlemeli, kendi üstümde test ettim aptallığımı onayladım)

Saygı meftumunu şekil şart farketmeksizin koruyanlar (belki inanmayacaksın ama çok önemli iş başvurularımdan birinde yazar bu, ajansta sadece yaratıcı yönetmene değil, kapıdaki sekreterden yemeğimizi yapan ayşe ablaya kadar karşılaştığım herkese istisnasız günaydın derim diye başlayan bir metin)

Sabırlılar (imrenecek kadar bile sabrım yok:)

Etrafında olup bitenin farkında olanlar
(şimdi size gerçekten ne olup bittiğini anlatsam beni bir daha okuyacağınızı zannetmiyorum, onun yerine palahniuk özellikle son kitabı tekinsiz'deki kabus kutusu hikayesini okuyabilirsiniz)

Pratik, hayatı kolaylaştıran insanlar (teori dersen zehir gibi pratik dersen sallanmakta)

Pazarlık gücü yüksek olanlar (havamda olursam azrail i mekanına geri postalarım:)


Sizi yargılamayan, her kararınızda arkanızda durabilecek dostlar (istersen günde 2 kere cinsiyet, 3 kere din, 5 kere tabiyet değiştir benim için fark etmez, rakıyı değiştirme yeter)


Kendisine yapılanı unutmayan ama kin meftumu ile de kendini yormayanlar (olayları unutmam ama bende bıraktığı duyguları kolay kolay hatırlamam)

Sahip olduklarının değerini her daim farkında olabilenler (dini yönü olmayan büyük şükran duygusuna yeni isim arıyorum, bulacağım)

Kimsenin kimseyi yargılamayacağını bilenler (bilemedim ben onu, hangi ülke orası?)


Hırslarının kurbanı olmayanlar (iddia eder yenilirim, daha büyük iddia eder daha büyük yenilirim)

Eleştiriyi gerçekten karşısındakinin iyiliği için yapanlar (gerçekten karşındakinin iyiliğini istiyorsan kalbini kırmayı göze alacaksın)

(Aslan burcu olarak eleştirye tahammül göstermemi beklemiyorsunuz değil mi?) (eleştiriye tahammülüm var, çünkü bir kulağımdan girer diğerinden çıkar:)


Derdini sıkıntı rahatça ifade edenler (içki şişelerine konuşurum ben, çünkü alkol gibi gelip geçicidir bütün dertler ve kederler)

Hafızası güçlüler (bir zamanlar ben de deli gibi bildim, o bana güç ben ona bol alkol verdim, yıllardır soruyorum bu soruyu kendime allahım bu gri hücreleri ben nereye ektim)

Negatif enerji saçmayan, pozitif bakma oranı daha yüksek olanlar (borderline diyip parantezi kapatalım)

Dakikler ve düzenliler (bak bu kadar madde var ama sanırım en iddialı olduğum budur, benim içimde şaşmaz bir biyolojik saat ve simetri eğrisi var:)


Hayata dair bir amacı olanlar (hayata dair bir amacım yok ama hayatın bana dair bir amacı var kesin:)

Ve bir de güzel gülenler (işte bu benim söyleyebileceğim bir şey değil, imzalı ve kahkahalı posterimi ortak belirleyeceğimiz bir çöp konteynırına atabilirim:)

malumafatrus dedi ki...

Aslan aslana anlatılabilir çünkü Aslan'ın bile binbir çeşidi var. Mesela sen iş hayatında başka bir Aslan'a katlanabilir misin? Ben muhtemelen katlanam, hatta muhtemeleni kaldıralım kesin katlanamam.

Hayatın sana dair amacı hakkında fikrin var mı peki, yoksa sadece bir şekilde öğrenirim nasıl olsa mı diyorsun?

bir de artık serviste sabah- akşam uyuduğum en azından gözlerimi kapattığım için kitap okuyamaz oldum. Hatta D&R'a bile daha az gider oldum. Ama telafi edip, kitap kopyacısı satırlarımla geri döneceğim.o zaman palahniuk konusunda da artık iki kelam edebilirim.

varol döken dedi ki...

ben herkese katlanırım da kimse bana katlanamıyor:)

hayatın bana dair amacı hakkında izdüşümsel fikirlerim var ama açıkçası bir gün pat diye kucağıma düşeceğini umuyorum:)

tekinsiz'i alma, bende bir tane fazla var... ama sakın onunla da başlama...