20 Ocak 2010 Çarşamba

"umudumda kal umrumda ol"



Belki duymuşsunuzdur; Nil Karaibrahimgil sevgilisi Serdar Erener'le Nil kıyısının kenarında bir yerlerde evlendi bugün.

Çelenk gönderemediğim için müzikal kariyerinden ziyade boy pos endamıyla pek beğendiğim Nil kızımız ile alameti garanti Serdar Bey'e bir ömür boyu mutluluk dileklerimi blogum aracılığı ile sunmak istedim.

Nil Hanım kızımızın ismiyle uyumlu bir mekanı düğün yeri olarak seçmesinden de yazı konusu çıkartmak için; ben bu amaçla hareket etsem ne yapardım sorusunu sordum kendime, kısıtlı hayal gücümle önüme 3 alternatif çıktı.



1. Alternatif; Geçici cennet vizesi alıp, orada bulacağım 2 meleğin şahitliğinde evlenmek ve balayını dünyada geçirmeyi umut etmek

2. Alternatif; Bütün hayatımı dine adayıp, öldükten sonra cennete gitmeyi garantilemek

3. ve en kolay alternatifim; İsmimi Irmak; Nehir, Deniz türevlerinden biri ile değiştirip, bir Pazar pikniğinde nikahı da aradan çıkartmak.

ps. Başlık şarkısı Gölge ile Feridun Düzağaç

2 yorum:

varol döken dedi ki...

küçükçekmecede eminim senin isminde bir düğün salonu bulursun:)

@nil
hani madonna olacaktın ne oldu? evlenip evinin kadını oldun işte...

@ayşe
seyşel adaları olur mu bulaşığım, tam olmasa da kafiyeli oluyor...

malumafatrus dedi ki...

Ayşe'ye şeysel adaları, bana Küçükçekmece'de düğün salonu, öyle mi???

Benim derdim o ağacın yakınında yamacında düğünü yapmak, bu yüzden cennet yoluna baş koydum:))

Ve benim de Nil'in evlenmesinden anladığım. Tek taşımı kendim aldım diye şarkı yapsan bile evlilik her kadının kafasına bir şekilde giriyor, erkekler de belki 10 yılda belki 2 yılda bu karardan kaçamayacaklarını kabulleniyorlar.