30 Ocak 2010 Cumartesi

"tesellisi çok zor sözün"


  • Bir gemi suda nasıl yüzebiliyor anlayamıyorsam, bir deniz otobüsü nasıl kaza yapabiliyor bunu da anlamıyorum. Benim bindiğim deniz otobüsünün kaza yapma ihtimalinin annemi nasıl manyak edeceğini ise hiç tasavvur edemiyorum. Uçak kazalarındaki gibi bizde de deniz otobüsü kazalarının sorumlusu tespit edilsin, ben de o kazayı yapan kaptanın seferi ile seyahat etmeme seçeneğimi kullanabileyim istiyorum.
  • Varoşlarda ( metropolde olması normalmiş gibi) aldatma olaylarına hiç şaşırmam diye düşündükçe, 3 ayda bir çıkan yeni bir haberle ağzım açık kalabiliyor. Yine tekrarlamakta fayda görüyorum, hayat bu çocuk konusunda çok adaletsiz. Bir kadının karnındaki çocuğun kimden olduğunu bilmemesi, büyüyünce kime benzeyecek acaba diye düşünmesi büyük bir ironi iken, farklı babalardan olan ikiz çocuklara sahip olması ayrı bir trajedi. Ne yaparsanız yapan anne ve babanız siz doğmadan aslında kaderinizi şekillendiriyor. Aynı süreyi annelerinin karnında geçiren, aynı anda hayata atılan iki kardeşin birbirine baktıkça böyle bir trajediyi hatırlaması ne kadar vahim. Anneyi, babayı sevgiliyi düşünmem ama o çocukların geleceği için gerçekten endişeleniyor ve onların yerine annelerine küfrediyorum.
  • Dünyanın ikinci erkek hamilesi içinse midemi fazlaca bulandırdığından pek bir şey diyemiyorum.
  • İsmail Yk'nın Facebook şarkısını geçenlerde Kral Tv'de izleme şansına sahip olmuş biri olarak söyleyebilirim ki, bu ülkede hala iyi müzik yapmaya çalışanlar iyimserlik konusunda polyanna'ya rakip olmalılar.
  • Her şey insanlık için kabullenmesini iyice sindirdiğimiz günlerdeyiz sanırım. Büyük annelerin televizyonda kısmi çıplak kızları gördüğü vakit, dünyanın çivisi çıkmış tepkisine vermeye çok yakınım.
Ve bu sebepten teknoloji çağından fevkalade muzdaribim.

ps. Resmimiz Zahit Büyük İşleyen'den.

ps.2. Başlık şarkısı Sezen Aksu- Farkındayım

ps.3. Şu an izlediğim programda Esra Ceyda kardeşler ve Yıldo var ( disco kralı) varın siz düşünün haliyet-i ruhumu

4 yorum:

farawaysoclose dedi ki...

ünlü bir sosyolog (nilüfer göre olabilir, emin değilim) "toplumda en üst ve en alt kesimde ahlak çok zayıfken, orta sınıf din ve ayıp kavramları ile baskı altına alınmıştır" tespitinde bulunmuştu.
varoşta ve ultralüks dünyalarda çok oluyor böyle skandallar..

varol döken dedi ki...

çok yakında hepsi bitecek...

ne zaman?

çok yakında dedik ya, teknoloji çağı kavramıyla azzz sonra... !

malumafatrus dedi ki...

faraway kim demişse kesinlikle çok doğru bir tespit yapmış. Bir orta sınıf müridi olarak sanırım bu yüzden bu kadar şaşırıyorum bunlara. ileride bir gün bu sınıflardan birine dahil olunca da, bu halleri kanıksamam diye umut ediyorum.

Varol; bu az sonra 2012 olmasın sakın?

varol döken dedi ki...

öyle umuyoruz... ama 2012 olmazsa kişisel alternatiflerim de hazır...