6 Ocak 2010 Çarşamba

""sesler sana her şeyi anlatır"




  • Sanırım Çarşamba'dan beri elime kitap almadım. Yani 2010'da elime bir kitap dahi değmedi. Bunun sorumlusu ya Hakan Günday ( ve zargana) ya da uykusuzluğumdur. Muhtemelen de sokak ışıkları sönmeden servise binmem, akşamları spor öncesi uykusu ile dinlenmem edebiyatla arama giren kara kedidir.
  • Yiğit Karaahmet'in tutuklanmasından sonra konunun hiçbir şekilde haber edilmemesi bilinçli mi bilinçsiz mi bilemedim. Hayır o da Deniz Seki gibi 9 ay sonra mahkemeye çıkacaksa ( ki gönlüm hemen çıkmasından yana), Ayşe Arman gidip kendisi ile cezaevinde röportaj yapsın istiyorum.
  • Spor ayakkabılarında kadın erkek ayrımına acilen dur denilmesini de ilgililerden talep ediyorum. Ortaokul vakitlerimde Kutluay aşkımdan ötürü kendisinin adidas ayakkabılarından almak en büyük hayalimdi ama işte model 41 numaradan başladığı için o ayakkabı da Kutluay aşkım gibi hayal olmuştu benim için. Aradan geçen 15 yıl boyunca spor markalarının hiçbir değişikliğe gitmemesi de beni derin hayal kırıklığına uğrattı. İşin vahimi annemin deyimiyle çocuk mezarı kadar olan ayakkabılarım sayesinde istediğim modeli de her daim burun farkıyla kaçırıyorum. (İsviçreli bilim adamları, müsait bir vakitte bu boya neden kürek kadar ayaklarım var, onu da araştırsınlar istiyorum.)
  • Nurgül Yeşilçay, Asmalı Konak'tan beri kaliteli bir dizi seçimi yapmayı sanırım beceremeyecek. İyi film seçimi yapıp yapmadığı da tartışılır tabi ama ben son dizi Aşk ve Ceza'yı bir kuple izlediğim için ediyorum bu lafları. Öncelikle şunu belirteyim Nurgül Yeşilçay taze genç kız havasını yitireli çok oldu. ( masumiyet konusuna girmiyorum bile) Ayrıca Murat Yıldırım ne kadar sert bakmaya çalışırsa çalışsın kendisinin yanında fazlasıyla toy kaçmakta. Kıssadan hisse diziye notumuzu verdik; Bu Kalp Seni Unutur Mu ile yolumuza devam etmeyi tercih ettik.
  • Bunu yazmak için biraz geç kaldım ama ben biri intihar edince, Boğaziçili/Odtü'lü öğrenci intihar etti açıklamalarına fena halde gıcık oluyorum. Orada okulun vurgulanma gayesi tam olarak nedir, akıllı çocuklar da intihar eder mi, Boğaziçi'de de okusan Açık öğretim'de de okusan her canlı bir gün ölümü tadacaktır mı? İnternet gazetelerinin editörlerini biraz daha sağduyuya çağırıyor, benim gibi yazdıklarını okumadan yayınlamasınlar istiyorum.
  • Ve az önce öyle bir haber okudum ki, kimin durumuna daha çok üzülsem bilemedim. Koşulsuz inanç dedikleri sanırım böyle bir şey, tabi ensest dedikleri de böyle bir şey. Tüm eyyamcılığım ile başımıza taş yağacak demenin sanırım tam sırası.
  • Daha sırada yapmam gereken çok şey var ama işte fakat ve lakin bir zaman sarkması yaşıyorum ki sormayın gitsin:(
Bu yazıdan çıkartılmayacak günün itirafı;
  • Bugün amaçsız sebepsiz ( gerçi spor alışverişi gibi ulvi bir amacım vardı) spora gitmedim, bunu da hem vicdanım rahatlasın hem de teşhirciliğim tavan yapsın diye yazıyorum.
ps. Başlık şarkısı Nefesini dök- Koray Candemir

8 yorum:

( f ) ( k ) ( h ) dedi ki...

bu sadece bende böyle sanırımdım!!! spora gitmeyince yaşanan o iğrenç duygudan bahsediyorum, demek ki herkeste bu varmış.

anaaa çok garip yavfff

malumafatrus dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
malumafatrus dedi ki...

bir arkadaşım var, 2 yıla yakın zamandır aynı spor salonuna gidiyor ve çarşamba günkü derslerinden ötürü asla başka bir program yapmıyor. Onu uzun süre anlayamadım, o kadar zamandır gidiyorsun bir kere de gitmeyiver dedim ama öyle olmuyormuş, insan yaşadıkça görüyormuş.

büyük konuşmaktan başıma daha neler gelecek göreceğiz.

Fery... dedi ki...

Aşk ve Ceza'ya ben de şöyle bir baktım da diziden bana kalan tek şey Allah kadın hırsından ve fitne fesatından korusun oldu :)

malumafatrus dedi ki...

ben de işte tüm patavatsızlığımla dün de aşk ve ceza adlı manasız diziyi izledim dedim, bir arkadaş da ben de izledim ve beğendim dedi. O vakit anladım zevkler ve renkler gerçekten çok ayrı....

varol döken dedi ki...

sen gel 2010'a bir chuck palahniuk ile başla...

farawaysoclose dedi ki...

Murat Yıldırım çok güzel bakıyor.. o hep öyle hülyalı hülyalı baksın :) haklısın, nurgül kart kaçmış, vildan atasever daha iyi olabilirdi. üstelik dizinin senaryosu çorba gibi! aşiret hayatı nişantaşı hayatı mafya aşk uyuşturucu, hepsinden var.

malumafatrus dedi ki...

varol; Zarganayı bitirip, az uyku ile yetinebilirsem yeni yıldaki ilk hedeflerimden biri zaten palahniuk kitapları ile tanışmak.

Farawaysoclose, Asi etkisinden olsa gerek, bana Murat Yıldırım en çok Tuba Büyüküstün ile yakışır diye gelmekte:) dizinin tüm konuları barındırmasını da, tutan dizilerin konularından ortaya karışık senaryo yaklaşımına veriyorum.