13 Ocak 2010 Çarşamba

"ruhunun kopyası kayıp diyarlarda umutsuz seni dileniyor"


İnsanoğlunun hafızasındaki kötü olayları kendi kendine hafifleterek, zamanla aynı şiddet içinde hatırlamaması sanırım şahane bir şey. Öyle olmasa sporda halen ve hala bu kadar ısrarcı olmazdım. Hele ki bir derse haftada iki kere ısrarla hiç girmezdim. Daha öncede söyledim tüm beceriksizliğime rağmen güç, efor, falan filan gerektiren bir derse girip tüm karizmamı da yerle yeksan ediyorum. İşin fenası dersi de %65 potansiyelle bitirebiliyorum. Yani benim potansiyelim bana göre %100 de , derste yapılması gerekenlerin %65’ini yapabiliyorum.

Ve dün de yeteneklerimde üstün bir değişiklik olmamasına, dersin Cuma namazında avluya taşan kalabalık halini almış olmasına rağmen derse girdim ve inatla da sonunu gördüm. Ama o arada kaç kere, "çıksam mı?", "ya ben bu dersi beceremiyorum neden ısrarcıyım?", "peki başarılı olmak için ne yapmak gerekir ki ?"sorgulamalarına girdim girdim çıktım.

- Anlayacağınız derse girişte kalabalığı gördüğüm vakit, “yok artık bu kalabalığa da tahammül edilmez, girme” diyorum;

sonra
- “hadi yine de gireyim de istikrar sağlıyım, belki böyle başarıyı bulurum “diyorum ;

Ardından
-“ne başarısı beee, kazuletin tekisin, niye zorluyorsun ki, insan vazgeçmeyi “bilmeli diyorum;

Sonra bir süre nefes falan alamıyorum, beynim sadece saate kitleniyor, soğuk bir duşun ne kadar muhteşeme olacağını düşünüyor, kendime dair sevgimde dibi görüyor ve dersi bitiriyorum.

Ve işin en kötü ve bu yazının yazılma sebebi olan kısmı, bir sonraki derse kadar bu düşüncelerimi gayet derinlere gönderip, bir sonraki derse de yetişmeye çalışıyorum.

Bu yazıdan çıkartılacak veya çıkartılmayacak sonuçlar;
  • Yabancı dil nankörse spor nankör’ün Allahı’dır hatta nankör kedidir.

  • Bu kadar beceriksiz olmasam bu kadar muhalifte olmazdım, kendi kendime psikoanaliz sonucum budur.

  • Bir de spor insanı dinç tutar efsanesi de pazarlamacıların bize uydurduğu koca bir yalandır.

  • İnsan beceriksizse inatçı olmamalıdır. İkisinin bir bünyede bir araya gelmesi kesinlikle yasaklanmalıdır.

ps. başlık şarkısı Gripin- Çok kısa

2 yorum:

varol döken dedi ki...

sen de ne zaman spor yazsan, ben de şiddetle bir zamanlar iş çıkışı meyhanelere değil, yüzme salonlarına, mekik aletlerine, yer minderlerine koştuğumu hatırlıyorum...

sen spor yapıyorsun, ben fena oluyorum:)

malumafatrus dedi ki...

benim bu ibret alınacak durumundan birileri iyi etkilenirse ne ala:) ama benim yazılarımı okuyan birinin, iyi ki spor yapmıyorum moduna geçmesi pek yakındır. ben 1 ay sonra bile hala spor yapıp, inatla da spora gidersem de kendime "yeteneksiz ama inek" madalyası almam yakındır.