11 Ocak 2010 Pazartesi

"platonik aşkı seyrek yarayla atlatıp yalnızcılık oynarım"



Ben basketbolcunun Engin gibi;
Üçlük şampiyonu olanını,

Tv karşısında düzgünce konuşabilenini ( Hidayet gibi değil yani)

şımarmak için sebepleri varken efendiliğini koruyanını ( Cenk Akyol gibi değil)

ve yakışıklısını ( hiçbir basketbolcu gibi değil) sever;


Ve basketbolcunun Sinan gibi,

Smaç şampiyonu olanını ( boy mazereti falan dinlemeden)

Süper yetenek olmadan da çok iyi basketbolcu olunabileceğini ispatlayanını,

Ve "basketbol oynuyorum, geri kalan kısımda hödüğün teki de olsam yeter" demeyeneni takdir ederim.

ps. Başlık şarkısı Kaçak- Yalnızcılık
ps.2. Sinan fotoğrafları ise kendi sitesi www.sinanguler.com'dan.

6 yorum:

varol döken dedi ki...

kıvanç tatlısuböceğinden sonra iki seçimi de gayet başarılı ama engin atsür'ü 2 boy önde görüyorum:)

malumafatrus dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
malumafatrus dedi ki...

yalnız bir karışıklığı düzeltelim, sinan'a yakışıklı demiyorum, sinan akrep burcu hırsıyla çalışan, kendini fevakaladenin fevkinde gerçekleştiren başarılı takdire şayan bir küçüğümüzdür. Güler ailesinden birine yakışıklı diyeceksem de oyum kesinlikle Muratcan'dan yana olur:)

engin de bundan 10 yıl önce balıkesir'e turnuvaya geldiğinde, oynamayıp sadece top taşımasına rağmen kızların favorisiydi ( bir diğer favori de Gökhan Demirkol'du gerçi) ama ben basketbol aşkımdan kendisinin "güzel insanlığını" o zaman idrak edemeyip, sadece abisi ile ne kadar alakasız iki tip olduğunun farkına varmıştım.

Bir başka yazımıza da aynı anneden aynı babadan bu kadar farklı iki çocuk (şekil şemal olarak) nasıl doğar başlıklı bilimsel çalışmamızı konu edeyim.

Burcu dedi ki...

Engin aynı zamanda bir kaç yabancı dil konuşan, iyi eğitimli bir basketbolcu, o ve onun gibi hem sporda hem de diğer konularda başarılı gençleri çok takdir ediyorum.

malumafatrus dedi ki...

evet benim de bildiğim anneden dolayı Almanca, okuldan dolayı Fransızca ve hayatın şartlarından ötürü de İngilizce biliyor.

Bu arada ne yazık ki basketbol camiasında Sinan ve Engin gibi örnekler pek yok.

Burcu dedi ki...

Sadece basketbolda değil diğer branşlarda da böyle bir durum var ne yazık ki. Yada sporu sadece futboldan ve yeni yeni basketboldan ibaret sayan bir ülkede üzerine eğilinmemiş diğer branşlardaki gençlerden bizim haberimiz yok. Her iki durumda üzücü