22 Ocak 2010 Cuma

"kayitsiz yollara ıslak umutlarını sermiş"


Meteorolojiyle olan savaşımı kısmen de olsa kazandım.

Kar, bir iş günü lapa lapa yağıyor, işten erken çıkıyorum ve hava ay şu kadar soğuk olacak haberlerini okuduğumdan, benden daha velveleci insanlar olduğunu gördüğüm için mutlu oluyorum.

Ama;

öğlen yemek yerken dışarıda bir at arabasında ( at arabası şehre inmedi, ben at arabasının olduğu yerde çalışıyorum) giden karı kocanın bir teneke kutunun içinde yaktıkları ateşle ısınmaya çalıştıklarını hatırladıkça,

bu havalarda ne kadar üşüyeceğini tasavvur edemediğim sokak hayvanlarını gördükçe,

Kadir Topbaş, Muammer Güler övüne övüne şöyle de böyle de çalışıyoruz desin diye, sokaklarda karla mücadele veren işçileri düşündükçe,

Tekel işçilerinin Ankara ayazındaki mücadelelerini okudukça,

Bizim yaşlı servisci amcanın o yaşta çalışmak zorunda olduğunu düşündükçe,

Belediyenin sokaktaki evsizleri sıcak bir yere yerleştirmede geç kalacağını düşündükçe,

İnsansal hallerimden utanç duydum.

Cuma cuma da moralimi bozabildim.

Kendimi de bu iki yüzlülüğümden ötürü Cüneyt Özdemir gibi hissettiğimden de kendime dair daha bir sevgi doldum.
Bu yazıdan çıkartılmayacak sonuçlar;
  • Farawaysoclose'un vizyonuma kattığı bir çiçek yılı sonrası albümü şarkılarına varol sayesinde de ulaştım. Artık evde mahsur halde geçirelecek bir hafta sonu için tek eksiğim, kesilmeyecek elektrik, aypop ve çekirdektir.

ps. Başlık şarkısı Bir Hüzün Şarkısı- Zuhal Olcay

4 yorum:

varol döken dedi ki...

aypop nedir ya, o da başka bir şarkıcı mı:)

malumafatrus dedi ki...

aypop, bildiğimiz patlamış mısır. Ama sinemalardakinden kesinlikle daha güzel olan ve açıldığında yolun yarısında bırakılamayan bir mısır. Resmini aradım ilk olarak kendi blogumdaki manasız bir resim çıktı ama ikinci de doğru resmi buldum. http://profile.ak.fbcdn.net/object3/1636/33/n32910722829_2200.jpg

farawaysoclose dedi ki...

bulmuşsun bile albümü :))
vizyon genişletmek ne haddime :) lazım olan şeyleri hiç hatırlamam , şarkıları hiç unutmam :P

varol döken dedi ki...

aypop, doğru seçim...

bak bu da reklam sloganı gibi oldu:)