26 Ocak 2010 Salı

"karmakarışıklığımdan çöz beni"


Depreyona girmek üzere olan bir bünye için acil yetenek aranıyor.

söz konusu yetenek her alanda olabilir. Özellikle sportif alanda olursa çok makbule geçer.

İlanın alt metni;

İnsan yapamadığı bir şeyi daha iyi yapabilmek için aynı eziyete kaç kere maruz kalır? Ben sporda bu sorunun cevabını bulamadan aynı eziyetle yüz göz oluyorum. Derse girdikçe daha gelişir, yapabilirsin dedikleri şey uğruna tüm yüzsüzlüğümle derslere giriyorum ama hala ve hala bir arpa boyu ilerlemiş değilim. (Galiba bunun başka bir doğru yolu var ve ben bunu göremiyor, aynadaki halime üzülüyor ve üzülüyorum.)

Derdim şimdilik spor olsa da, başka güzel bir yetenek sayesinde spor sorgulamalarıma derhal son verebilirim.

( bknz. yetenek, ne olursan ol gel)

Bu çağrıma bir cevap bulamazsam da, yenilgiyi kabul edip benim gibi yeteneksizler ile bir çatı altında terapi amaçlı seanslar düzenlenmek gayesindeyim.

ps. resim bu adreste var ama kendisinin konuyla uzaktan yakından bir alakası yok.

ps.2. Başlık şarkısı Kimseye Anlatmadım- Bülent Ortaçgil

2 yorum:

( f ) ( k ) ( h ) dedi ki...

böyle yetenekleri bulacak bir yetenek avcısı lazım aslında..

kariyer.net'e ilan mı versek acaba? belki ordan birileri bulunur..

ps: payımı alırım ama :/

malumafatrus dedi ki...

Yetenek öyle cv.den anlaşılmaz, göz parıltısı lazım. ondan insani bir kariyer net yapmamız lazım; yetenek bulma ve yetenek sahibi yapma kurumu gibi bir şey.