28 Ocak 2010 Perşembe

"hep aynı öyküyü yeniden anlatmaktansa"


Bakmayın aşk doktorluğu yaptığıma asıl işim ekonomi danışmanlığım. 14 Şubat'lar için her yıl planladığım ve hala faaliyete geçiremediğim planımı bu sene de halka açıyorum ki, bari aklı evvel yatırımcılar elini çabuk tutsun, çiçek sektöründe biri de benim sayemde voleyi vursun.

İlk olarak bu hafta sonu, Bauhaus, Koçtaş, Metro ıvır zıvır türünden büyük marketlere gidip, beyaz mor ve mevcutta başka hangi renklerinden varsa 50 adet orkide alınacak.

Bunlar bir güzel balkonu camekanlı (veya kış bahçeli) olan bir evde saklanacak. Daha sonra 14 Şubat günü panelvan türünden bir araç kiralanıp, plazaların önüne kamp kurulacak ve öğlen arasında ve akşam iş çıkışında 20 TL'ye aldığınız orkideler 100 TL baz fiyatla satılacak. Elinizde çiçek kalırsa da akşama Nişantaşı, Etiler gibi semtlerde gezersiniz. Kurye konusunda yardım edecek birileri vara, bu işi internet vasıtası ile de yapabilirsiniz tabi. İnternet sitesinin adı "www.gulubirgunsenihergun.com" olursa da o gün google'da yapılan tüm çiçek aramalarında da siteniz hop diye bulunur.

Gönüllerin ve ceplerin dostu olarak bundan sonra yapabileceğim şey 14 Şubat'ın kutlanması ortadan kaldırmak olur ki, bunun için az biraz daha kamuoyu desteğine ihtiyacım olduğundan onu da seneye ele alalım artık ölmez sağ kalırsak diyorum.

Bu yazıdan çıkartılmayacak sonuç;

  • Benim gibi alışveriş delisi bir insan hala Ikea'ya gitmedi ve daha bir kez bile İsveç köftesi yemedi, hayat da böyle en beklenenin olmaması gibi bir şey sanki değerli okur.
  • Bir de 14 Şubat'ta yıl dönümü kutlayanlar var ki, onları istisna alanında ayrı değerlendirmek gerekir.
ps. Başlık şarkısı Bülent Ortaçgil- sana geldim

11 yorum:

( f ) ( k ) ( h ) dedi ki...

ikea'ya gitmene gerek yok! bişi yok orda, olmaz da..

tavsiyem tahtakale'ye gitsen daha süper şeyler bulursun :)

beyazıt piyasası. yu gadit?

varol döken dedi ki...

100 liraya evlenilmez!

böyle bir film var gerçekten:)

malumafatrus dedi ki...

(f)(k) (h)benim bir şey alma gayem yok ki, amaç vizyon misyon için Ikea'yı görmek.

Yoksa ben de çok severim Tahtakale taraflarını. Ama orada da hafta içi gezmek lazım. Hafta sonu o kadar kalabalık da insan maymun oluyor.

Varol; bahsettiğin filmi izlediğimi hatırlıyorum . Belki o filmin de adı Gönülçelendir:)

Film münasebetiyle Ediz ismini çok sevdiğimi, Gülşen Bubikoğlu'nu fevkaladenin fevkinde beğendiğimi belirtmek isterim.

Fery... dedi ki...

14 Şubat bana hiçbir şey ifade etmedi şimdiye kadar ondan mütevellit aman da çok gereksiz diyebilirim ama denk gelir de o gün bir sevgilim olursa en kral hediyeyi de alırım... Kendini tanıyan insan :))

varol döken dedi ki...

hediyenin en kralı???

reklam yapmayı iyi biliyorsunuz fery hanım:)))

Fery... dedi ki...

metin yazarı olarak alsanıza beni sektöre, olmaz mı :)

varol döken dedi ki...

siz bir 14 şubatlığına bizi sevgili diye alsanız olmaz mı:)

Fery... dedi ki...

benim ne karım olacak bu işten peki, hediyenin kralını siz aldıktan sonra :P

varol döken dedi ki...

ben hediyenin kralını alınca çocuklar gibi sevinirim, işi gücü bırakırım, siz de benim yerime geçersiniz...

besin zincirinin son halkası olursun işte fena mı:)

malumafatrus dedi ki...

Beynim 1000 dünya olduğundan sorabilir miyim hediyenin kralı nedir peki? Yani bana göre hediyenin kralı Hakan Uzan'ın Yeşim Salkım'a Kral Tv'yi almasıdır mesela.

Bu arada fericim, 14 Şubat'a haksızlık etme, çok güzel bir iktisat sınavı hatıran var halbuki:))

varol döken dedi ki...

biz de onu soruyoruz işte... öyle güzel reklam etti ki hediyenin kralı nedir diye sormadan istedik...

reklam da böyle hep ulaşamayacaklarımıza özendirir zaten:)