29 Ocak 2010 Cuma

"erguvani gözlerinde kış uykusu kalkmıyorsun"


Değerli blog,


Eğer Cuma günlerinin 48 saat olmasını sağlarsan;


Söz 1 ay, kar yağsın da işe gidemeyim gibi seviyesiz yazılar yazmıyacağım,


Hatta öğrencilerin varsa, neden çalışanların Şubat tatili yok demeyeceğim,


Ayda bir gün her çalışanın ek izin hakkı olmalı ve şehri sakinken yaşamalı diye de ısrar etmeyeceğim,


Cumartesi sabahın köründe uyanıp, sonra uykum var demeyeceğim,

Ve 20 gün izin hakkı olan bir işe sahip olmalıyım hayallerine de dalmayacağım,


Bu kadar fedakarlığa senin yapacağın ne ki bir düşünsene???
ps. Başlık şarkısı Varol Döken


2 yorum:

varol döken dedi ki...

yapıştırdım şahaneyi:)

ben de başlık şarkısı oldum çok mesudum...

cuma günlerini 48 saat yapamam ama maydanoz ile arandaki ilişkiyi düzelteceğim söz:)

malumafatrus dedi ki...

Cuma'nın 48 saat olması için ben maydanozu seve seve yerim zaten, aramı düzeltmeye bile gerek kalmaz:)

bu arada şahane- manasız olayı da; öğrencilerinden isimsiz bir şekilde kendini eleştirmelerini isteyip, sonra el yazısından kimin kötü yazdığını bulan öğretmenin haline döndü. şu ciddi ortama bu kadar laubalilik nasıl oldu hiç anlamadım:)