13 Ocak 2010 Çarşamba

"dinlenmiyor şu gönlümün kavuşmak endişesi"



  • Bir kadının kendine yapabileceği en büyük kötülük; simsiyah saçlarına sarı tonda gölge/ balyaj falan yaptırmasıdır. Ve bunu ne kadar isterse istesin, kadınların kendine bu kötülüğü yapmasına, o şekilde sokağa çıkmasına sebep olan tüm kuaförlerin lisansı da ellerinden alınmalıdır.
  • Candan Erçetin; yanlış hatırlamıyorsam daha önce bir reklam şarkısı seslendirmedi. Bu varsayımdan yola çıkarsak bunca zaman Sütaş Ayran şarkısını mı seslendirmek için beklemiş diye sormak isterim. Yok daha önce de seslendirme yaptıysa, bu şarkıyla reklam kariyerinde ayrı bir lige çıktığını belirtmek isterim.
  • Yılların tecrübesi ile bünyemde değişik bir hissiyat gelişti; bir markanın indirime girdiği gün (telefonuma mesaj gelmeden) bir şekilde içime doğuyor.
  • İstanbul sınırları içinde çalışmadığım için yol hadisesi benim için her daim dert. Spordan mütevellit sabah bindiğim servis ile akşam döndüğüm servis de köprü de farklı. Akşamları spora yetişme derdim olduğu için kullandığım servisin şirketin tüm servisleri arasında en hızlısı olması bir avantaj. Gelin görün ki bu avantaj aynı oranda hayati tehlikeyi de beraberinde getiriyor. Her türlü trafik kuralının ihlal edilmesine bile acıdır ki alıştım ama 2 adım sonra fren yapacakken gaza basılmasını hala anlayamıyorum. Taksicilere de servis şöförlerine de "adam gibi kullanabilir misiniz?" diyemeyen bir ezik olarak, bir gün kendisine " bugüne kadar ölmemiş olmanız, iyi bir şöför olduğunuzun kanıtı değildir, lütfen bu yanılsamaya düşmeyin" diyebilmeyi ve hayatta kalabilmeyi umut ediyorum.

  • Kahve dünyası bir zamanlar, iki üç yerde faaliyet gösteren ve fiyat/kalite performansı ile takdir toplayan bir mekanken; her yerde açılmaya başlayıp, kalabalığı topladıkça da fiyatlarını ufak ufak arttırmaya başladı. Fondü'ye veda ettim, yaz bitti diye bu gelişmelerin gözümden kaçtığı düşünülmesin. ( Yaz bitmiş olmasına rağmen bizim yan mahalle Kahve Dünyası'nın hala dopdolu olmasını ise halen çözemiyorum.)
Bu yazıdan çıkartılmayacak sonuçlar;
  • Çokokrem reklamındaki çocuk da Nestle reklamındaki çocuk da çocuk, ikisi de reklam ama yani Çokokrem reklamı ne kadar tatlıysa benim için Nestle reklamı da o derece itici.
  • Yeni yıla sufle sufle diye girsem de, hala 2010'da bir kuple sufle yiyemedim, bunu da amelsizliğim ve hafta sonu hedefim olarak belirmek istiyorum.
  • Sigara yasağı ile birlikte açık hava dediğimiz şey artık yok, sokakta bulduğumuz şeyin adı duman altı soğuk hava.
ps.1. Resim adreslerimizden biri burası ama diğerinin kaynağını kalabalıkta unuttum, sahibinden gıyabında özür dilerim.
ps.2.Başlık şarkısı Cezayir Menekşesi- Yaşar

1 yorum:

Fery... dedi ki...

Sütaş reklamı şimdiye kadar izlediğim en kötü reklamlardan biri hayır reklamın iyisi kötüsü olmaz önemli olan akılda kalması falan gibi önermeleri kabul edemeyeceğim çok çok çok kötü el kadar yeğenim bile inek uçmaz kiii diyorsa bir çocuğun hayalgücüne bile tersse durum bi zahmet tekrar gözden geçirilsin reklam ve Candan Erçetin konusuna girmeyeceğim bile zira gözlerim doluyor naptın sen demekten başka bir şey gelmiyor elimden :P hee bir de falım reklamı bööö iğrenç :P