28 Ocak 2010 Perşembe

"cebinde yeni bir şey var mı diye kalktım sana geldim"



Ivır zıvır konularda önerilerde bulunan haliyet-i ruhum fareli köyün hayalcisinin teklifi ve telif hakkıyla bundan sonra bu blogda kadınlar hakkında ince tüyolar başlığında ayrı bir yazı başlığı açmaya karar verdi.

Ve gelen şubat ayı münasebetiyle bal gibi konuyu da hemen buldu.


Yılbaşında paralarını yeteri kadar tüketmeyen bünyeler için değerli pazarlamacıların 14 Şubat'ı kutlayın, kutlatın kampanyaları başlatması pek yakındır. Bendeniz de yeni edindiğim misyon gereği 14 Şubat'a karşı olup, kutlamasam da erkekleri kadın dırdırından , kadınları da manasız romantizm beklentilerinden kurtarmak için bu hadiseye baş koydum.

  • Öncelikle şunu belirtmeliyim, en iyi sevgililer günü hediyesi tartışmasız arabadır:) (Bu fikriyatımda otomotiv firmasında çalışmamın uzaktan yakından alakası takdir edersiniz ki yoktur.)
  • Yüzük falan almak, bu günde evlilik teklifi etmek sadece Altınbaş ve türevlerini zengin eder,sakın ola bu oyunlara gelmeyin.



  • Eş kontenjanından olan sevgiliye çiçek gönderecekseniz, bunu iş yerine göndermeyin. Akşam aynı evde buluşacağınız kişinin işine çiçek göndermek, gereksiz bir gösteriştir. Ayrıca çiçeğin makbulü erkeğin gönderdiği değil, elinde taşıyarak getirdiğidir.
  • Modern romantikler için kırmızı gül artık üretim dışında kalmıştır, bugün için gül stoğu yapanlara kanıp, bir tomurcuğa saçma sapan paralar bayılmayın.
  • Evliyseniz ama metresiniz de varsa, riski ortadan kaldırmak için ikisine de aynı hediyeyi alın, aynı notla çiçek gönderin.
  • İhtiyacı olsa bile 14 Şubat hediyesi olarak ütüydü, ıvırdı zıvırdı şeyler almayın. Adı Amour olan parfüm alıp da, günün anlam ve önemine anlam katmaya çalışmayın.
  • Ve en önemlisi 14 Şubat'ı kutlama gereksinimi duymayan kız arkadaşlar ( eşler) edinin.


ps. Kuşlu böcekli ilk resmimizin burası iken, ikinci resmin adresi ise burası.
ps.2. Başlık şarkısı Sana geldim- Bülent Ortaçgil


4 yorum:

varol döken dedi ki...

sen ne kadar uyarırsan uyar ben bir reklamcı olarak yine bu tuzaklara düşmelerini sağlayacağım:)

ama kendim de düşüyorum o tuzaklara...

Fery... dedi ki...

ahaha yanlış yazıya yorum yaptım, 14 Şubat yazısı buymuş :P

olsun sen burada değerlendir, önce tüm yazıları okuyup sonra yorum yaptığımdan karışmış :)

ambele miyim neyim :P

farawaysoclose dedi ki...

hediye dediğin: bir kutu çikolata, öyle ülker milka değil, hani şu güzel kutulardaki güzel çikolatalardan olmalı :)

malumafatrus dedi ki...

Aslında haklısın faraway, cidden ne öyle abartılı bir hediye çikolata, ne de günün anlam ve öneminden uzak bir şey. Bunu da 1 sene boyunca araştırıp, seneye bu alandan ekmek parası kazanma planları yapayım.