29 Ocak 2010 Cuma

"bir macera yaşamak dediğin küçük zamanlar harmanı"


Bazı yiyecekler ( içecekler); ya herkes yerken yenilmeli (içilmeli) ya da hiç yemeye tenezzül edilmemeli.

Aksi takdirde;

Sinemada siz yemezken yenilen patlamış mısır;

Siz sakıza veda etmişken kulağınızın dibinde çiğnenen
(ve sivrisinek vızırtısı etkisi yaratan) sakız;

Etrafınızdaki herkes çakırkeyifken içmediğiniz alkol;

Siz yememişken yenen sarımsak;

Dumanına maruz kaldığınız sigara;

Asabiyet seviyeninizi epey dalgalandırabilir.

Uyarmadı demeyin,

toplumsal huzur ve mutluluk için birlik ve beraberlik içinde hareket edin.

ps. Başlık şarkısı Sezen Aksu- Farkındayım

ps.2. Resim Zahit Büyük İşleyen ki kendisini daha öncede kullanmış olmam lazım.

3 yorum:

Aslı dedi ki...

Evet evet evet. Kesinlikle katılıyorum.

mervetan dedi ki...

ben bunların tümüne sinir oluyorum hakkaten, allam sen benim akıl sağlığımı koru :)

malumafatrus dedi ki...

benim için en kötü ikili mısır ve sakız. Bir de mısırı hapur hupur yiyenler var ki, en derin sevgilerimi besliyorum kendilerine. Sakız konusu ise bende gün geçtikçe kronikleşiyor, mesela sporda bir çocuk var, sadece çiğneyiş biçiminden yumruklarımı ona yönlendirmek istiyorum.