19 Ocak 2010 Salı

"bir daha uçar mı güvercin şehirde?"

Uzak durmak istediğim insan halleri;
  • Sürekli mazeret bulma hastalığı olanlar,
  • Kendini her daim savunma gereksinimi duyanlar,
  • Pintiler;
  • Alınganlar;
  • -Kendimden başka- ilgi delisi olanlar;
  • Sinsiler,
  • Ağırkanlılığıyla sonsuz zaman sürecinde hareket edenler,
  • İma yoluyla birilerini iğnelemekten zevk alanlar,
  • Ve inanması zor ama çok konuşanlar.
ps.1. Azıcık düşündükten sonra sevdiğim, şapka çıkardığım özellikleri de bulup yazacağım.
ps.2. Bu arada aklıma takılanları güzel güzel not alayım diye, bana kendi kadar şahane bir defter alan kusburnu arkidişime de burdan teşekkürü bir borç bilirim.
ps.3. Başlık şarkısı Güvercin- Sezen Aksu. Başlığın neden tercih edildiğini şarkıyı bilenler anlayacaktır diye umut ediyorum.

5 yorum:

varol döken dedi ki...

kaldırımın kenarından caddeye akıyor hala kanı...

varol döken dedi ki...

1- değilim
2- suçluluk psikolojisi deniyor buna
3- değilim
4- değilim
5- öyle gözüküyorum ama rol kesiyorum
6- değilim
7- değilim
8- lak diye söyler şak diye bayıltırım
9- sonuna kadar dayanıp sonunda böyle biterim:)

hayattan çenemle bütün aldıklarımı çenemle geri vereceğim sonunda:)

Aslı dedi ki...

Hepsi tamam hatta "kendimden başka ilgi delisi olanlara" da katılıyorum, anasını satayım :)

mervetan dedi ki...

bi kase aşure verirsen ben de sana teşekkür ederim blogumdan :)
o senin şahaneliğin arkadaşım.. güle güle kullan..

( f ) ( k ) ( h ) dedi ki...

bu sıraamaya ugg bot giyeleride eklemen lazım diye şeettim ben şimdi..