10 Aralık 2009 Perşembe

"terk eden adamı güzel zamanları zaten herkes özler"



Değerli genç kızlarımız, vakti geldiği için uyarmak görevimdir siz siz olun "%50'ye varan" indirimlere kanarak mağazaların kapısında dikilmeyin. %50'ye varan indirim ağzınıza bir kuple bal çalmaktan öteye gitmeyen bir kandırmacadır ve cebinizde kurtlanmış şekilde duran paranın zamanından da önce sizi terk etmesine vesile olacaktır. Ve ben sizin %25 indirimle aldığınız ürünü %50 indirimli aldığım vakit yanınızdan " ya gördün mü" bakışı ile geçer, kendi kazıklanmamı da sayenizde bir güzel unuturum.

Vizyonum diğer millet insanlarının sosyolojik yapıları hakkında derin çıkarımlar yapmaya elvermese de şöyle bir önerim var. Sigara firmaları Türkleri her şekil ve şartta tükenmeyen sigara içme azimlerinden ötürü mükafatlandırmalı. (Bu mükafat da daha az zararlı sigara veyahut koku yapmayan sigara olabilir misal) Sıcak mekanlarından çıkıp 5 dakikada aldıkları temiz havayı sigara ile kirletmelerine itirazım yok, ama içimdeki gizli anne ruhu sırf sigara içmek için buz gibi soğukta elektrikli sobalar ile ısınmaya çalıştıklarını sandıkları vakitlerde gerçekten üzülüyor. Yani sigara zaten kanser yapıyorken, bir de üstüne zatürreyi eklemenin ne gereği var bir sigaraiçmez olarak ben bu durumu haliyle idrak edemiyorum.

Spor salonu önemli!!! insanların "very important person" hallerini terkedebilecekleri bir mecra gibi gözükse de, kendilerinin sahip oldukları blackberry ıphone ve bilumum telefonlar bir türlü terkedilememekte. Takdir edersiniz ki bu da bana çok yapay gelmekte. yani arada önemli durumlar olur elbette ama sürekli o telefonlarla derse girmek falan benim gözümde spor anlayışına fevkalade ters. ( misal ben hoca olsam kesin telefonluları almazdım derse)



Her akşam metroda aç karnımla gördüğüm Ülker Golden reklamının yalancı etkisinden ötürü, bu akşam spor çıkışı bütün fındık taneleriyle dolu bir çikolata yeme hevesiyle gittim ve çikolatayı aldım. Ama işte heyhat yalan dünyaya kandığımdan bildiğimiz fındıklı çikolata ile karşılaştım, bu sebeple de bir parça alıp bıraktım.

Oray Eğin'in Ya Şimdi Ya Hiç'i malumunuz emaneten devam ettiriliyor. Normal şartlarda yayından kaldırılması an meselesi. Kendisi de bunu bildiğinde yakın zamanda twitter'da akın ipek star'ı alırsa orada program yapmayacağım türünden beyanatlarda bulundu. Şimdi star ipek'e satıldıysa ama aynı zamanda Oray Eğin'in de programına son verildiyse, bu olay bize nasıl yansıtılacak, karakterli OE kanalın yönetimi değiştiğinden programını bitirdi. İnsan inanmak istediği sürece inanacaktır ama ben yine de böyle bir ön bilgi verip, blogçu okuru uyarmak istedim.

İnsanın yaşlandığını anladığı vakit metro'da ITU tayfasının arasında kaldığı vakittir. Her akşam lise öğrencisi sandığım o koca kalabalığın üniversite gençliği olduğu gerçeği ile yüzleşince, hayatın da metro hızıyla ilerlediğini idrak ediyorum.

Ve Rahşan Gülşan sanırım ( ki aslında eminim) senden nefret ediyorum. (alıntı ceynur adlı şarkıcı kızımızdan, son iki maddeyi kendisinin şarkısı ile dinlemeniz önerilir)


ps.1. Bu arada Aslı (bilenler için, sergen'in ex aşkı) kızım sana söylüyorum; çok güzelsin çok zayıfsın maşallah; ama yani sürekli saçınla oynayıp, telefonla konuşmak kafamda spora piyasa için gelmiş imajı yaratıyor, boşu boşuna günahını almak istemem ama uyarmak da benim sanal alem görevim.

ps.2. Yiğit Karaahmet'i sevmeye başlamamdan sonra kendisinin Yay burcu olduğunu öğrendim ki takdir edersiniz bu benim için doğru yoldasın türünde bir mesaj oldu:)

ps.3. Başlık şarkısı Meleksin Güzel ile Redd

5 yorum:

Fery... dedi ki...

Sigara içmedikçe bunu anlayamayacağız sanırım, boşver anlamayalım :) hem üşüsünler hem içsinler...

varol döken dedi ki...

aslan-yay uyumu bir efsane değilmiş, ben bunu bilir bunu söylerim, gündüzleri işyerinde sigara içmek için kılımı kıpırdatmam akşamları cam kenarında bir paket içerim...

sigarayı değil dumanını seviyorum...

malumafatrus dedi ki...

bense bir sigaraiçmez olarak sigaranın en çok kokusundan ve dumanından ( ki aslında birbirine bağlı iki faktör) nefret ediyorum.

Bir de bizim işte sigara içilen alanı tepeden görüyoruz. Orada tek başına sigara içip bir yerlere dalan herkesi de pek dertli sanıyorum nedense.

farawaysoclose dedi ki...

konuyla hiçbir ilgisi yok, nereye yazsam bu yorumu bilemedim :)
Özgü Namal, hanımın çiftliğinde ne kadar şişman ve çirkin görünüyor! oysa minnacık bir kadın. kamera açısından mı nedir, surat kocaman, bel kalın, kalça maşallah!!!

malumafatrus dedi ki...

Kendisinin femme fatale bir rolde olması gerekiyor, ama o çıtır çıtırlıkla bu zor olduğundan da bilerek şişman gösteriyor olabilirler sanki. Misal M.Aslantuğ o kadar şişman inanmak istemesem de öyle.