24 Aralık 2009 Perşembe

"takılır mıyız yolunda, şekli gizli taşlara?"


Başka Dilde Aşk'a neden gitmeliyim ki diyen okura cevabımdır;
  • Filmde her gördüğümde "Nasıl Evde Kaldım"ı hatırlatan ve yüzümde tatlı bir tebessüm oluşturan Lale Mansur oynuyor ki, bu başlı başına bir neden olabilir de ondan;
  • Film çok mesaj kaygılı da değil, köpük gibi de değil, tam kıvamında da ondan;
  • Konu münasebetiyle, kendinize "sen olsan ne yapardın?" sorusunu soruyor, bir iç hesaplaşma yapıyorsunuz da ondan;
  • Kamuran ultra karizmatik bir karakter de ondan;
  • Call center insanlarına karşı daha bir anlayışlı olmanız gerektiğini idrak ediyorsunuz da ondan;
  • Saadet Aksoy oyunculuğu sanki Nurgül Yeşilçay etkisinde gibi geldi bana, haklı mıyım haksız mıyım bunu netleştirmemiz gerek de ondan;
  • İsteseler gayet arabeskleştirilecek bir konuda gayet kıvamı tutturmuşlar ve damar yapmamışlar da ondan; (bir ara olayı güvercine bağlayacaklar diyeçok korktum)
  • Vizyonda gönül hadisesi filmi bu aralar pek yok da ondan;
  • -Bu mazeretler aklınıza yatmadıysa- Saadet Işıl Aksoy güzel, Mert Fırat da yakışıklı bir çocuk da ondan.
Bu yazıdan çıkartılmayacak sonuçlar;
  • Nasıl Evde Kaldım için özel bir nostalji yazısı yazmalıyım.
  • Şimdi desem ki, siz Zeynep'in yerinde olsaydınız ne yapardınız, yok ben yapamazdım, aşk bu hiç belli olmaz şeklinde cevaplar vereceksiniz. Ama bu hadiseler başa gelmeden belli olmaz, ondan bu ankete şimdilik girmiyorum.
  • Ve filmden bir kupleyi utanmadan copy pasteliyorum. ( buyurun türkçe katliamını buradan yakınız)
"sana büyük bir sır söyleyeceğim korkuyorum senden
korkuyorum yanın sıra gidenden pencerelere doğru akşam üzeri
el kol oynatışından söylenmeyen sözlerden
korkuyorum hızlı ve yavaş zamandan korkuyorum senden
sana büyük bir sır söyleyeceğim kapat kapıları
ölmek daha kolaydır sevmekten
bundandır işte benim yaşamaya katlanmam
sevgilim..."

Louis Aragon

ps. Başlık şarkısı Ayıp Olmaz mı- Mor ve Ötesi

7 yorum:

barkinturan dedi ki...

bu filmi de merak ediyorum ama dün g-mall cinebonusda 3d salonda "avatar"ı izledim ve film benim aklımı aldı hala etkisindeyim tavsiye ederim.

ayrıca dün telefonumun şarjı olsaydı seni arayacaktım gmall'ın spor salonundan kimle kimler çıkıyor bir bilsen diye. hoş ortamda ünlü çoktu ama üpünlü 1-2 taneydi =) iğrenç saç modeliyle şebnem dönmez gibi.

mirgün de cabası =) yok yok bu iğrenç bi kelime esprisi oldu. mirgün yoktu ama 1-2 ntv siması vardı misal yekta kopan.

malumafatrus dedi ki...

valla bu hafta sonu gidip göreceğiz bakalım neymiş bu avatar. başka dilde aşk pek sinemada oynamıyor ne yazık ki, ama kesinlikle gitmeni öneririm.

mirgün cabas'In oraya gittiğini duyduğumda yıkılmıştım ama işte ben de çok zengin olup, ikili üyelik alınca bir gün oraya bir gün buraya giderim diye bir hayal dünyasında yaşıyorum.

Fery... dedi ki...

bu akşam katılımı bol bir ev organizasyonu yerine sinemaya mı gitsek???

Gelen iki kişi ev halkı da iki kişi; 4 kişi sinema keyfi mi yapsak?

malumafatrus dedi ki...

avrupa yakasında ve 21.00'den sonra olacaksa bu organizasyon neden olmasın:))

şaka bir yana, capitol'de oynuyor bu film diye hatırlıyorum.

Fery... dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Damla dedi ki...

bi zamanlar cokkk asık oldugum dilsiz ve cok cok az duyan bir sevglim vardi,ahhha hhhh

sımdı ben bu filme gitsemmm kaldırabilir miyim, fenalasir miyim bilemedim

malumafatrus dedi ki...

eğer gerçekten çevre faktöründen ve ayrı dünyaların insanı olmak sebepli ayrıldıysanız evet olursun, hatta her halukarda bence sonunda olursun. diğer kısımlarda etkilenme oranın değişkenlik gösterebilir.