1 Aralık 2009 Salı

"şimdi sıra insan gibi acı çekme faslında"


Asabiyetimi dayandırdığım gerekçelerim;
  • En başta IDO;
  • Valizleri X-Ray'den geçirmek için kambur olmamazı isteyen IDO'nun vasıfsız yönetimi( ona da ben mi mail atacağım)
  • Sakız çiğneyen herkes (evet bunu ben diyorum)
  • Bir şey sormadan google'a bakmayı bilmeyenler;
  • Yüksek sesle telefonla konuşanlar;
  • İstanbul'un tüm taksicileri;
  • Davetsiz tüm misafirler;
  • Bir çırpıda biten tüm tatiller;
  • Kendisi ve etrafındakiler için pimpiriklenirken, etrafındaki diğer değersiz çoğunluğu önemsemeyenler;
  • Aptallar ve aptal olduğunu gizleyemeyenler;
  • İnsaniyet kavramından uzak oldukları için kendimi enayi gibi hissettirenler;
  • Gereksiz bütün toplantılar;
  • 2 dk.'dan uzun süren tüm telefon konuşmaları;
  • 2 saatten fazla süren tüm yollar;
  • İstanbul'dan uzaklaşırken de, İstanbul'a dönerken de, İst'da yaşarken de eziyet çekmek;
  • Oje sürmek, bozulan ojeyi düzeltmeye çalışmak;
  • Her şeyi hatırlarken bulduğum yazı konularının yarısını unutmak;
  • Her ilacı içtikten 2 dakika sonra ilaç içip içmediğimi hatırlamayacak türde anlık hafıza kaybına sahip olmak;
  • Hafızasız herkes;
  • İşini özensiz yapan herkes;
  • Dağınık ve plansız yaşayan herkes;
Kabaca insanların %76'sı

Ortalama olarak hayatın %64'ü beni bu aralar pek sarsıyor.

Yoksa asabiyetimin Hakan Günday okumakla kesinlikle bir alakası yok:))

ps. Başlık şarkısı Özcan Deniz- Kalp Yarası

ps.2. Resmimizin ise adresi uzun zamandır aynı.

4 yorum:

Esterhazy dedi ki...

kabaca %76'ya bi aciklama istiyorum sahsen.

malumafatrus dedi ki...

gereksiz samimi olanlar; kibarlıktan anlamayanlar, düşüncesizler; ısrarcılar; zayıf insanlar, özensiz iş yapanlar; tanımadan gıcık olduklarım, tanıyıp da gıcık olduklarım, iyi niyeti enayilik sananlar, onlar düşünmedikleri için yerine düşünmek zorunda kaldıklarım desem epey sağlam bir yüzde çıkmaz mı? istersen tekrar bir hesaplama yapabiliriz.

varol döken dedi ki...

yaşasın çoğunluğun rahatlatıcı psikolojisi... yine de şunu söylemek zorundayım ki, bu sesin bir düğmesi yok ki kapatalım, 12 desibel sesimi hangi telefon ahizesine sokayım...

hayır ben sinirlenmedim:) evet hakan günday külliyatını çoktan bitirdim... hayır o kadar hastası değilim... evet bir de chuck palahniuk okumalısın:)

malumafatrus dedi ki...

Yüksek sesten ziyade, konuşmanın gidişatı ile kendisini etrafta tek sananlara gıcığım, yoksa benim gibi birinin pek anlayamadığım bir üslup olan küçük harflerle konuşması da ne yazık ki mümkün değil. chuck palahniuk konusunda da epey geç kalmışlığım var ve hakan günday serisinden sağlam çıkarsam oraya meyledicem.