29 Aralık 2009 Salı

konuşanlar mükemmel mi, onlar masum mu?"


Değerli Güzin;

Bunca zaman kendi kendime acaba mı sorusunu bile sormadığım bir konuyu bugün senin vasıtanla dünya aleme itiraf etmek istiyorum.

Bendeniz galiba sanırsam hayat kıskancıyım be Güzinim.

Yani yakınımda uzağımda olsun istemezdim ama fakat ve lakin kıskançlık gibi nahoş bir hissiyatı büründürüyorum bünyemde. Takdir edersin ki bu durumdan da hiç hoşnut değilim

Bu sebeple de bana bir ablalık yapıp, ruhumu kendisinden nasıl arındıracağımı söylersen berhudar olur, elcağızlarından da öperim.

rumuz; tahterevalli

ps. başlık şarkısı candan erçetin- kimin doğrusu

6 yorum:

Fery... dedi ki...

Neyi kıskandığın önemli bence bir de belki o his kıskanma değil de gıpta etmektir ikisi arasında fark var bence...

malumafatrus dedi ki...

ya böyle sevgili kıskançlığı ya da kardeş kıskançlığı değil ama onun dışında her konu olabilir, sorun da burada. Hayat kıskançlığı diye genel bir uydurmasyonu da bu vesileyle yaptım.

ayrıca yiğidi öldür hakkını yeme misali, hiçbir zaman bir akrep kıskançlığında da olamayacağımı düşünüyorum.

Fery... dedi ki...

konuşalım bunu :))

varol döken dedi ki...

hayat kıskançlığı kötü bir şey, bilirim ben... nerden bilirim burcundan bilirim:)

ama iyi kullanabilirsen o kıskançlığın merkezine sen oturursun...

güzin abla ya gerek yok:)

malumafatrus dedi ki...

kıskançlığın merkezine oturmak derken, kendini kıskanmayı ima etmiyorsun değil mi?

AMa ben şu anki psikolojimle kıskanılan insan da olamam, negatif enerji bünyemde fevkalade enerji yapar. Sadece bir ayna olsa, ve her tarafa baktığımda bana aslansın kaplansın dese, zaaflarımı göz ardı ettirse kıskanç olmayabilirim sanki:)

varol döken dedi ki...

seni kıskanmalarını kast etmiştim evet...

bu duyguyu uzun yıllar üstünde taşımış ve sonunda kısmi olarak çözmüş biri olarak şunu söyleyebilirim sanırım...

herkesin aynı şekilde senin kadar hatta belki senden daha çok zaafları var (bu teorem çeşitli mesleklerden, çeşitli cinsiyetlerden, çeşitli burçlardan ve çeşitli egolardan sayısız insan üstünde test edilip onaylanmıştır, egoya kapalı alanda deneyiniz:)

bu bilgiyle telkine geçiyoruz zaten... aynaya baktığında ben aslanım kaplanım diyeceğine herkes de benim kadar zebra dersen daha barışçıl olursun kendinle de hayatla da diye naçizane eklerim, çok atıp tutmaktan, ahkamdan korkar, burda keserim:)