19 Aralık 2009 Cumartesi

"güneş batınca fark ettim bütün hayallerim caddeye uzanmış"


Şevval Sam'a itinayla hayran olunur, kendisinin kafamdaki imajına gölge düşürecek tüm beyanatlara ısrarlı şekilde kulak tıkanır;

Esmer insan (ya da saçının rengi siyah olan insan) kendine kahverenginin yakışmadığını bilir ama çeşitlilik olsun diye arada kahverengi ile seviyeli bir birliktelik yaşar;

Evlere paket kahvaltı servisi yemek sektörünün nişlerinden biridir ve havanın kötü olduğu her Cumartesi bu işe hala el atmayan herkese derin sevgiler iletilir;

Erken kalkmak güzel ama az uyku ile yaşayabilmek daha şahane bir özelliktir;

Vavien ve Başka dilde aşk geçen haftaki türk filmi hezayanını unut ve sinemaya git mesajı veren filmlerdir;

Mansur Forutan farklı bir maceraya atılmasına sonsuz destekçisi olan bünyem aynı vakitte eski geyik yazılarını özleten şapşahane bir insandır (sahi Mansur Forutan'ın çakma da olsa bir benzeri var mı bu derin medyada?)

Melis Alphan bir türlü kanımın ısınamadığı formatta bir moda vb yazarıdır,

İndirim döneminde 2. kalite ürün satan mağazalar mutlaka deşifre edilmelidir;

Sırf benim merakım giderilsin diye AVM'lerin en çok ciro yapan ve en çok satış yapan mağazaları aylık bazda açılmalıdır.

Yatılı okuyan çocukların kar tatili olmadığı için onlara kafa tatili verilmelidir...

Hatta öğrencilern Şubat tatili varsa, çalışanların da Ocak veyahut Mart tatili illa ki olmalıdır...

ps. Başlık şarkısı Şebnem Ferah- Serapmış


7 yorum:

Aslı dedi ki...

Ben öümüzdeki iki hafta izine çıktım. çocuklar gibi şenim.
ama şubat veya mart tatili için her türlü eyleme hazırım.

malumafatrus dedi ki...

o zaman şöyle söyleyeyim ben an itibariyle gıpta etmek fiilinin vücut bulmuş haliyim. umarım güzelce dinlenir, ve o 2 haftanın değerini biz fanilerin yerine de çıkarırsın.

Aslı dedi ki...

Çok teşekkür ederim malumatfaruş,
1 ocak tatil, seni sevindirmek için sevinilecek bir haber vereyim, dedim:)

farawaysoclose dedi ki...

indirim mevzunda: Koton'da sözde %50 indirim var ama geçen haftaki fiyatlar ile bu haftakiler aynı?! ha bu beni caydırdı mı? nayır!!
mudo'da şahane beyaz gömlekler var. habire beyaz gömlek alırım sonra da "doğru düzgün bir beyaz gömleğim yok" derim. Mudo'da bir yığın farklı kesim gömlek var, tavsiye ederim. bir de çok güzel yılbaşı süsleri ve yılbaşı kupaları. başka... Mango resmen talan edilmiş durumda. Zara indirimi dört gözle bekleniyor :D

malumafatrus dedi ki...

Mudo'nun gömlekleri ile bir dönem çok derin bir aşk yaşadım ama sonra konu ütü faslına geldi ve yepyeni bir ütü almama rağmen düzgün ütüleyemediğim için gömleklerini biraz uzak durmaya başladım. Aslında 2010 tasarruf yılım sebebiyle AVM'lerden uzak durmaya çalışıyorum ama haftaya cumartesi pazar en kalabalık vakitte oralara gidip hem kendimi hem de cüzdanımı tüketeceğimi de adım gibi biliyorum:(

varol döken dedi ki...

- şevval hanım?

- efendim?

- size şarkı yaptım, okumanızı çok istiyorum

- hı? (hayvan gibi gürültü var, nejat işler'in rock barı:)

- anneniz diyordum zamanında bizim derslere gelirdi misafir olarak... gözler de çok güzelmiş bu arada...

vınnnn...

malumafatrus dedi ki...

hayranlığımın asıl çıkış noktası için buyrunuz bir konser hatırası; http://malumafatrus.blogspot.com/2009/03/sakn-cagrma-gelemem-artk-bir-hayat-yok.html