22 Aralık 2009 Salı

"bir nefes al ona kadar say dalai lama sana anlatsın"



Soru 1: Yukarıdaki resimde yer alan ve "sen de mi brütüs?" denilen ünlü ses sanatçısını bulunuz;


Soru 2: Yukarıdaki resimde yer alan gülüşü en güzel ve en sahte zat-ı muhteremleri seçiniz.


Soru 3: Aşağıdaki resimde Ayşe Özyılmazel'in nereye baktığını ve ne düşündüğünü tahmin ediniz.




Soru 4: Bununla beraber bu fotoğrafa bakan bendenizin Ayşe'yi mi yoksa Kenan'ı mı kıskanmam gerektiğini anlatınız.


Ne diyeyim Ayşe Özyılmazel; belli ki festival gibisin ama üzgünüm hala sana katılmak isteyemiyorum.


Bu yazıdan çıkartılmayacak sonuçlar:

  • Enerji'nin etkili PR çalışmasında eksik kalan simalar; Tarkan ve Sezen Aksu, onlar da yakın zamanda gelir.
  • Farawaysoclose'a not; Bu ani Yılmaz Erdoğan ilgi alakasının arkasından Vizontele Ayşe filmi çıkar mı ne dersin? Ama bu sahnelere Organize işler Ayşe daha uyar gibi:)
  • Varol'a not: Ayşe'nin bulaşığının kadını olması en azından bir süre daha zor gözüktüğünden, geçici çözüm olarak plastik tabak ve bardaklarla bir hayatın nasıl olacağını test etmeni öneririm.
  • Ve Kenan, o bodur boyun devrilsin inşallah. (bknz. Allah belanı versin Hüsnü!!)
ps. Başlık şarkısının kimin olduğunu söylememe gerek var mı?

8 yorum:

mervetan dedi ki...

paparazzi misin mübarek, nerden de buldun bu fotoları falan yahu!

malumafatrus dedi ki...

ayşe gönderdi... desem?

Yok dün twitter'da görmüştüm, ama bugün benim yaptığımın aynısını Hürriyet de yaptığından oradan da bu değerli fotolara ulaşılabilir.

Fery... dedi ki...

bence Ayşe Özyılmazel'i kıskan :) Kenan seni öpmeliydi zira :)))))

varol döken dedi ki...

valla çok özel bir ayşe özyılmazel hayranlığım yok ama biçareyim i gerçekten süper söylüyordu... geçenlerde reina'da mı ne istanbul sallan zıpla, haydi hoppa diye bir şarkısını duyunca o etki de kayboldu... baktım oralarda heba olacak gelsin bulaşığının kadını olsun dedim... zaten baktım dün yine giden gelen yok, oturdum yıkadım, yetmedi çamaşırları da yıkadım, yetmedi astım, yetmedi bavul hazırladım, yetmedi yarın sabah hepsini arkamda bırakıp çekip gideceğim...

plastik olan kenan, bence sen de vazgeç bu sevdadan, bulaşık iyi bir terapiymiş:)

varol döken dedi ki...

yılmaz erdoğan, ömrünü hollywood kurslarından geçirsen de sen bir sinemacı değilsin ve olamayacaksın... parodiye, skece devam...

yalın, sen de ancak ally mcbeal ve sex and the city ile büyümüş nişantaşlı kızların idolü olabilirsin... haydarpaşa garı partisi neyine yetmiyor...

kenan, uzun saçlarınla daha samimi, yeteneğine daha uygun bir görüntüdeydin... shake it up şekerim ile anca sabah şekerleri öper seni...

ayşe, kitap kapakları okuyup albüm yaparsan en fazla kapak kızı olursun... bu yolda devam edeceksen bulaşık diye şarkı yapacağım sana haberin olsun...

malumafatrus dedi ki...

bir ev işinden terapi umarsa, bu kesinlikle ütü olur. ütülenecek gömlek sayısı da ne kadar az olursa, arınmam o derece yüksek olur.

Yalın o suratıyla idol değilde, mahallenin temiz yüzlü delikanlıgı olabilir ancak.

Uzun saç bu memlekette Berke Hürcan'dan başka kimseye yakışmadığından uzun saçlı bir Kenan Doğulu benim için kenan doğulu değildir.

Plastik falan anlamam, kenan öpecekse sabah şekeri de mevlüt şekeri de olurum.

farawaysoclose dedi ki...

hahahahaha :D
ortaokul yıllarımın sırma saçlı, karlı dağlarda gezen prensi kenan doğulu'nun bu fazla kaslı fazla kasılmış halleri üzüyor :(

malumafatrus dedi ki...

fotoğraf aynı ama farklı bir bakış açısı için buyrun; http://madiclara.blogspot.com/2009/12/1-motor-1-ibne-1-yasl-kurt-2-cuce-bir.html