24 Aralık 2009 Perşembe

"ben senin özlediğin vazgeçemediğin tek aşkın olabilirim"


Allah’ın hakkı 3’tür metaforunun dayandığı gerekçeler bugün açıklansın istiyorum;

Vavien ve Avatar’dan fırsat bulup insanlar Başka Dil’de Aşk’a da gitsin istiyorum;

Alışveriş merkezlerinde yıldız uygulamasına geçilsin ve Profilo -1 yıldız alsın istiyorum;

Sıkış tıkış sinema salonu yapan tüm aklı evveler 15 saat economy sınıfında amerikaya seyahat etsin ve yerinden kalkamasın istiyorum;

Beni gören herkes “ya sen spora mı gidiyorsun, zayıfladın mı ne oldu falan?” desin istiyorum;

Hafta sonu Malt konserine ben gidebileyim ama başkaları pek gelemesin istiyorum;

Genel Müdür olduğumda bana gelen tüm eşantiyoncuları çalışanlarıma dağıtacağımdan, tez elden genel müdür olayım ya da bana da bilumum yıl başı hediyesi gelsin istiyorum;

Bugün sadece Candan Erçetin- Özür Dilerim dinleyim istiyorum;

İş telefonumun hiç çalmasın istiyorum;

Dağınık ve düzensiz insanları çocukca azarlayabilmek de serbest olsun istiyorum;

Sufle yemenin bünyede yarattığı mutluluğu hiçbir kalori endişesi gölgeleyemesin istiyorum;
Kimseler Ninni diye şarkı yapmasın istiyorum;

31 Aralık neden yarım gün tatil olmuyor, açıklasın istiyorum;

Herkesin kendi yılbaşı günü olsun, yani herkes kendince bir günü belirlesin ve benim miladım geldi, bugün kafadan izinliyim desin istiyorum.
ps. Başlık şarkısı Özür Dilerim- Candan Erçetin

1 yorum:

Fery... dedi ki...

aa aa aa aa aa aman allahım noldu kuzum sana bu ne zayıflık spor falan mı yapıyorsun ?