21 Aralık 2009 Pazartesi

"bazen "ben de terkedip gidebilsem keşke" diyorum"


Ananeden yadigar satılık batıl inançlar;

Makas veya bıçağı birinin elinden direk alırsan kavga edersin; o yüzden ya tühh tühh yapılır ( ki ben şahsen bunu tercih etmiyorum) ya da karşındakinin bıçak veya makası yere bırakması rica edilir;

Kenarından köşesinden kırık olan bardak, tabak kullanılmaz, çöpe atılır ki Paşabahçe para kazansın ( bu aslında batıl inanç mı tartışılır? ben düşündüm değil sanırım)

Gece tırnak kesilmez; başkasına da kestirilmez,

Eşik üstünde - artık denk gelmesem de - durulmaz;

Ortak yenilen şeylerde son parça yenilmez ( bu da eski bir dosttan hatıra)

Gelinlik düğünden önce damat tarafından görülmez ( bu ananemden alakasız, kötü bir tesadüfle doğruluğuna kanaat getirdiğim bir batıl inanç)

Kırmızı renk bünyemdeki iki kuple enerjiyi çaldığından ötürü zorda kalmadıkça giyilmez ( bunu tamamen ben uydurdum,kendisi kişiye özel batılsal inancım olur)

ps. Başlık şarkısı Manga- Şehr-i Hüzün

ps.2. Adresimiz tembel teneke işi.

1 yorum:

Nuray dedi ki...

bazen ben de keşke bırakıp gidebilsem diyorum.