30 Aralık 2009 Çarşamba

"aklın başına çıkıp geldiğinde ağlayacaksın ağla bensizliğine"


30 Aralık itibariyle kafa ve ruh bilançom;


2009'dan ne öğrendim;
  • Yolların gitmekle tükenmediğini;
  • O yollarda mışıl mışıl uyumanın da güzel bir şey olduğunu;
  • Yapmam etmem denilenleri pekala da yapmak zorunda kalındığını;
  • Alışkanlığın hayatı katlanılabilir kıldığını,
  • Patlıcanı bu kadar zaman yemeyerek eşeklik ettiğimi;
  • Ön yargıların yavaş yavaş yıkıldığını ama yerine yenilerinin inşa edildiğini;
  • Restasis'in kuru göz derdine devam olabileceğini;
  • Kedilere de sempati duyabileceğimi;

2009'da beceremeyip 2010'da alttan almaya karar verdiklerim;
  • Sabırlı olmak;
  • Paranın kıymetini bilmek;
  • Az uyku ile hayatı idame ettirebilmek;
  • Sağlıklı beslenmek;
Tam olarak çözümleyemediğim konular;
  • Spora salonuna gitmeye nasıl karar verdiğim;
  • 1 yıl anlatılan twitter'ı iplemeyip, sonra birden twit-addict haline gelişim;
  • Trafiğe daha ne kadar dayanabileceğim.
ps. Başlık şarkısı Kolpa- Sayende

5 yorum:

Fery... dedi ki...

2009'da beceremeyip 2010'da alttan almaya karar verdiklerim kısmında sıra arkadaşın olabilir miyim ?

malumafatrus dedi ki...

olur tabi de, para konusunda birbirimizi kötü etkileyebiliriz diye de düşünüyorum, itiraf edeyim.

Fery... dedi ki...

düşündüm de sen ve ben... yok kesin birbirimizi kötü etkileriz :P

mervetan dedi ki...

ben olayım o sırada tam olsun :)

mervetan dedi ki...

ben de demek istedim diyemedim.